2011-02-27, 15:52
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viggebaggen
Inte nog med att jag bara avskyr dessa monster, men jag har märkt att majoriteten av dem är fula nördar! Jag är jättetrött på dem som trycker ner oss män! Antar att dessa brudar är för fula för att hitta sig en stabil man.... Någon annan som känner som mig?

Så feminismen står och faller med huruvida de blir godkända estetiskt av andra män?
Citera
2011-02-27, 16:22
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananzo
Jag hoppas att du har din dator i köket där du hör hemma!
Och ja feminister har bara fått för lite kuk
Hur kan kommentarer av denna typ fortfarande vara så rolig män emellan? Kvinnor har en lång historia av att stå i köket och laga mat medan män har en historia av att vara på jobbet. Var är humorn?
Citera
2011-02-27, 16:39
Bannlyst
Ja dumma dumma män, feministerna skulle aldrig håna någon för dennes utseende, tror du håller med mig där Pär Ström?...

Check yourself before you wreck yourself.
Citera
2011-02-27, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Hur kan kommentarer av denna typ fortfarande vara så rolig män emellan? Kvinnor har en lång historia av att stå i köket och laga mat medan män har en historia av att vara på jobbet. Var är humorn?
It's funny because it's true. Hur svårt kan det vara?
Citera
2011-02-27, 19:56
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:

Är alla sanningar roliga, eller bara dem som du ser sanningshalt i?

Män är drönare som dör i förtid. Haha?

Märkligt...
Citera
2011-02-27, 22:01
Medlem
micro113s avatar
ot
Citera
2011-02-27, 22:06
Medlem
Bongmons avatar
Det finns inga snygga feminister.
Citera
2011-02-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumlansRänder
Är alla sanningar roliga, eller bara dem som du ser sanningshalt i?

Män är drönare som dör i förtid. Haha?

Märkligt...
Hahah den va rolig
OnT: Feminister är skitfula
Citera
2011-02-27, 23:08
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Hahah den va rolig
OnT: Feminister är skitfula

Det är helt ok med mig.
Citera
2011-02-28, 03:00
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Det var precis det svaret jag förväntade mig. Det finns ju egentligen ingen anledning till att tycka att det är roligt, men på något vänster har män fått för sig att man kan provocera kvinnor bäst genom att hänvisa dem till deras, genom historien, mest bekanta miljö. Det är som att säga till en civiliserad björn att "hörru, tillbaks till grottan med dig". Björnen lär ju inte bry sig ett smack utan klampa in precis var fan han behagar.

Jag gillar att gå till botten med sånt här, då mannens och kvinnans olika tankesätt fascinerar mig. Jag kan dock tänka mig att du nu, likt många andra män, bara känner för att dra ännu en fyndig köksfras, greppa dig om pungen och nöffa otyglat som den mansgris du är. Vad sägs om att växa ur det stadiet?
Citera
2011-02-28, 03:10
Medlem
MumlansRänders avatar
Citat:
Jag kan dock tänka mig att du nu, likt många andra män, bara känner för att dra ännu en fyndig köksfras, greppa dig om pungen och nöffa otyglat som den mansgris du är. Vad sägs om att växa ur det stadiet?

Riktigt roligt!
Citera
2011-02-28, 03:22
Bannlyst
Citat:
Det var precis det svaret jag förväntade mig. Det finns ju egentligen ingen anledning till att tycka att det är roligt, men på något vänster har män fått för sig att man kan provocera kvinnor bäst genom att hänvisa dem till deras, genom historien, mest bekanta miljö. Det är som att säga till en civiliserad björn att "hörru, tillbaks till grottan med dig". Björnen lär ju inte bry sig ett smack utan klampa in precis var fan han behagar.

Jag gillar att gå till botten med sånt här, då mannens och kvinnans olika tankesätt fascinerar mig. Jag kan dock tänka mig att du nu, likt många andra män, bara känner för att dra ännu en fyndig köksfras, greppa dig om pungen och nöffa otyglat som den mansgris du är. Vad sägs om att växa ur det stadiet?

Vem behöver div. köksfraser när liknelsen kvinnor och civiliserade björnar dök upp, frågan man direkt ställer sig är vilka är mest civiliserade?
Kvinnor är inte bara djur dom är rovdjur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in