2010-05-12, 17:45
Medlem
sissidissis avatar
Era första sex upplevelser!

Alla har vi någon smaskig o rolig historia att berätta sedan vi var ung gällande sexuella händelser.

Kanske en pinsam händelse med din bästa kompis?
En nyfikenhet som utvecklades till mer ?
Attraherad av samma kön?
En våt dröm om någon "förbjuden"

Ja låt historierna flöda...
Senast redigerad av sissidissi 2010-05-12 kl. 17:52.
Citera
2010-05-12, 17:48
Medlem
Du får ju börja
Citera
2010-05-12, 17:57
Medlem
sissidissis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _blackened_
Du får ju börja

Självklart.

Jag kan minnas när jag va runt 12 års åldern kanske va jag yngre.
Så hade jag en bra nära vän som jag tillbringade många nätter hos.
En natt så gick det lite längre än att bara sova, vi fick nys om våran sexualitet
Kom ihåg hur vi sakta men ändå på ett rätt säkert sätt (för att vara första gången) tog på varandra.
Vi turades om, och tillslut hamnade min min nere i hennes mutta.
En första upplevelse jag aldrig glömmer, njutningen va på topp.
Och det bästa : ingen skämdes över det dagen efter
Det blev en del pill o dill dagarna framöver efteråt med
Citera
2010-05-12, 18:38
Medlem
chaos2fus avatar
Hehe kul missuppfattning ovan... ;-)

Nä fanns väl en tid kring åttaårsåldern när man sov skavfötter med sin kvinnliga kusin..
Jag förstod aldrig varför man alltid blev så "pissnödig" efter en del gnidande... Vilket de vuxna undrade också hur man kan bli pissnödig 3-5gånger per kväll, samtidigt som det slår lite lätt i väggen intill av ivriga barnfötter...
Citera
2010-05-12, 19:18
Medlem
sissidissis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaos2fu
Hehe kul missuppfattning ovan... ;-)

Nä fanns väl en tid kring åttaårsåldern när man sov skavfötter med sin kvinnliga kusin..
Jag förstod aldrig varför man alltid blev så "pissnödig" efter en del gnidande... Vilket de vuxna undrade också hur man kan bli pissnödig 3-5gånger per kväll, samtidigt som det slår lite lätt i väggen intill av ivriga barnfötter...

Varit med om liknande, det är bara typ när man blir äldre som man verkligen inser vad som egentligen hände
Citera
2010-05-13, 00:22
Medlem
Kommer ihåg en grej som jag aldrig glömmer och som jag har gått och tänkt på i 14 år men det är också det enda som någonsin hände. Men så längesen var det hände och jag var 6 år. Det var på förskolan och det var jag, och en jämnårig kille och tjej. Tjejen som var lite sådär bakom flötet ville hela tiden att jag och den här killen skulle följa med henne in på toaletten så skulle hon visa fittan . Kommer fortfarande ihåg hur det lät: Killen till mig: "Kom, hon ska visa sin pulla". "Jaha", sa väl jag och hängde på. Tyckte det var skitspännande, haha . Vi sprang in på toaletten och låste och väl därinne så knäppte hon upp skärpet och gylfen och drog ner strax under organet. Där stod vi andra två och glodde på hennes fitta ett tag och sen var det inte mer med det. Hon frågade om vi ville ta på den men vi stod bara som två miffon haha. Hon drog upp byxorna och vi gick ut åt varsitt håll och fortsatte med vad vi höll på med. Det hände flera gånger.
Citera
2010-05-13, 00:25
Medlem
sissidissis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownToHell
Kommer ihåg en grej som jag aldrig glömmer och som jag har gått och tänkt på i 14 år men det är också det enda som någonsin hände. Men så längesen var det hände och jag var 6 år. Det var på förskolan och det var jag, och en jämnårig kille och tjej. Tjejen som var lite sådär bakom flötet ville hela tiden att jag och den här killen skulle följa med henne in på toaletten så skulle hon visa fittan . Kommer fortfarande ihåg hur det lät: Killen till mig: "Kom, hon ska visa sin pulla". "Jaha", sa väl jag och hängde på. Tyckte det var skitspännande, haha . Vi sprang in på toaletten och låste och väl därinne så knäppte hon upp skärpet och gylfen och drog ner strax under organet. Där stod vi andra två och glodde på hennes fitta ett tag och sen var det inte mer med det. Hon frågade om vi ville ta på den men vi stod bara som två miffon haha. Hon drog upp byxorna och vi gick ut åt varsitt håll och fortsatte med vad vi höll på med. Det hände flera gånger.

Haha ja lite komiskt, att man redan vid den åldern började utforska fast i mindre former då hehe
Citera
2010-05-13, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sissidissi
Haha ja lite komiskt, att man redan vid den åldern började utforska fast i mindre former då hehe

Haha, japp. Sånt här är skitroligt att diskutera haha . Gamla fina tider som aldrig kommer tillbaks.
Citera
2010-05-13, 00:41
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Fick avsugningar när jag var 10 av en jämnårig flicka. Oerhört skönt.
Citera
2010-05-13, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Fick avsugningar när jag var 10 av en jämnårig flicka. Oerhört skönt.

Fan va mysigt . Synd att man inte var lika populär bland flickorna när man var i den åldern.
Citera
2010-05-13, 00:43
Medlem
Det var ju i den åldern man var nyfiken som fan. Hahaha
Citera
2010-05-13, 01:06
Medlem
sissidissis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownToHell
Det var ju i den åldern man var nyfiken som fan. Hahaha

Ja det va nog i den åldern ja va som mest aktiv med