2010-05-13, 01:57
Medlem
Kahlsons avatar
Jag minns inte så mycket så jag kan inte berätta så ingående, speciellt inte om första gången, men jag hade sex med min tjej ett flertal gånger under sommaren mellan 5:an och 6:an, då var man väl 11-12?
Citera
2010-05-13, 02:46
Avslutad
Första gången jag skulle ha sex, var rejält porrskadad och hade bland annat tankar om att jag skulle kunna hålla på i timmar. Det var en ren besvikelse då jag knappt fick in den och när den väl var inne så hann det bara bli 1-2 gånger in och ut sen fick jag utlösning. Mitt självförtroende sprack totalt och jag skämdes något enormt
Citera
2010-05-13, 04:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DownToHell
Kommer ihåg en grej som jag aldrig glömmer och som jag har gått och tänkt på i 14 år men det är också det enda som någonsin hände. Men så längesen var det hände och jag var 6 år. Det var på förskolan och det var jag, och en jämnårig kille och tjej. Tjejen som var lite sådär bakom flötet ville hela tiden att jag och den här killen skulle följa med henne in på toaletten så skulle hon visa fittan . Kommer fortfarande ihåg hur det lät: Killen till mig: "Kom, hon ska visa sin pulla". "Jaha", sa väl jag och hängde på. Tyckte det var skitspännande, haha . Vi sprang in på toaletten och låste och väl därinne så knäppte hon upp skärpet och gylfen och drog ner strax under organet. Där stod vi andra två och glodde på hennes fitta ett tag och sen var det inte mer med det. Hon frågade om vi ville ta på den men vi stod bara som två miffon haha. Hon drog upp byxorna och vi gick ut åt varsitt håll och fortsatte med vad vi höll på med. Det hände flera gånger.

Jag har faktiskt varit med om något liknande, tjejer som ville dra med en in på toa just för att visa musen.
Citera
2010-05-13, 04:56
Bannlyst
Första gången jag blev riktig kåt var när jag bet mitt gossedjur, som var en katt. I rumpan. Jag blev liksom "skönt kissnödig" kände jag och jag tyckte om att bita katten i rumpan. Tror jag gjorde det 4-5 gånger sen blev jag ledsen för jag gjorde illa stackars misse. Nu var jag 4-5 år gammal.

Yiff in hell.
Citera
2010-05-13, 13:03
Medlem
Kom just på att i mellanstadiet från 4:an till 6:an så gick det en tjej i våran klass som var helt sexfixerad. Hon visste och kunde jävligt mycket för att va 11 år. Allt hon sa var ju knappast sant kanske men hon berätta mitt på en lektion att hon hade varit ihop och sugit av en 24 åring vilket hon verkade va jävligt stolt över, skröt som fan gjorde hon. Sen på lektionerna kunde hon ta en flaska och köra den in och ut i munnen och låtsades att hon sög balle. Rökte gjorde hon ibland på rasterna. Gömde sig bakom ett hus. Hon var inte speciellt snygg själv.
Senast redigerad av DownToHell 2010-05-13 kl. 13:08.
Citera
2010-05-13, 23:31
Medlem
Jag vägrade låta en kille ta min oskuld när jag var 14. Det tog honom typ 1-2 månader innan jag slutligen lät honom stoppa in kuken, då hade han verkligen kämpat. Jag hade "teasat" honom så länge och tillslut fick han den. Efter det hade vi sex överallt.
Citera
2010-05-14, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Haha, jag tänker mest på hur hon inte blev mindre bakom flötet med åren, och hur fitt-flashandet utvecklades....

Haha, det roliga var att när vi började 1:an året efter så hamnade hon i samma klass som mig. Vi förblev klasskamrater ända till slutet i 9:an. Vi pratade dock aldrig om det och hon kommer antagligen inget ihåg.

Hon var kass på allt. Inte för o va elak men jag har aldrig varit med om maken till människa. Idrotten skämde hon ut sig fullständigt på. Hon hade ingen känsla för precision, timing eller balans. Hon kunde inte sparka en fotboll. Inte kasta en boll. Hon slängde den rakt i marken vid fötterna istället för rakt fram. Inte heller kunde hon springa. Hon sprang ungefär lika fort som hon gick och hon rörde sig lika smidigt som ett kylskåp.

Undvek henne för det mesta i skolan. Hon var skitjobbig, fjantig och pratade med mig som om jag vore hennes 5-årige son typ.

Inte blev det bättre av att jag fick reda på att hon hade blivit kär i mig i i 4:an eller om det var 5:an.
Senast redigerad av DownToHell 2010-05-14 kl. 00:20.
Citera
2010-05-14, 00:18
Medlem
chaos2fus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Katten
Första gången jag skulle ha sex, var rejält porrskadad och hade bland annat tankar om att jag skulle kunna hålla på i timmar. Det var en ren besvikelse då jag knappt fick in den och när den väl var inne så hann det bara bli 1-2 gånger in och ut sen fick jag utlösning. Mitt självförtroende sprack totalt och jag skämdes något enormt

Been there, done that!

När min oskuld skulle ryka skulle det visa sig att det behövdes TRE!!!! försök innan det riktigt skedde.. Var lite känslig där i början...

Som tur var så kompensera det sig rejält nu i äldre ålder, den här långtradaren stannar inte i första taget nu (brukar vara "garageporten" som säger ifrån hehe)
Citera
2010-05-14, 00:53
Bannlyst
Satt och halvsov ute på skolgården i ettan på lågstadiet. När jag blev utsatt för två tjejer som skulle pussas och kramas. Iof väldigt trevligt men jag hade fördragit om jag fått vilat ut innan

Blev smekt av en tre år äldre okänd tjej i nian. Närmare sex än så har jag inte kommit
Senast redigerad av PerZerk 2010-05-14 kl. 01:07.
Citera
2010-05-14, 01:02
Medlem
Flammbars avatar
I 2an i lågstadiet var vi några stycken som alla låg med en tjej i klassen. Dock fattade vi inte att man skulle köra den ut och in utan körde bara in den och lät den vara där ett tag

Minns att fröknarna på något fritids sa till oss på skarpen att det där var "vuxengrejer" när vi försökte nuppa i någon myskoja vi gjort med filtar och stolar.
Citera
2010-05-14, 01:03
Medlem
Bahamut_Raydeats avatar
Har aldrig haft nån sexupplevelse när jag vart så ung enda var väl så sent som i 5an-6an när nån tjej ibland ville sitta i mitt knä.

Förresten är det väl inte helt osannolikt att pedofiler runkar till denna tråd?
Citera
2010-05-14, 01:25
Medlem
whipitgoods avatar
Första gången jag var med om något sexuellt var i dagis när jag och min bästa killkompis pillade lite på varandra inne i en koja byggt av kuddar. Det jag kan minnas var att jag tyckte det var väldigt mysigt. Den första lesbiska upplevelsen jag hade var när jag var 12 då jag och en tjejkompis låg i hennes säng och pussades
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in