2010-05-12, 12:58
Medlem
Hej!

Tog för ett tag sen massor av jättefina bilder med Photo Booth, men nu är de borta! Jag har letat hur länge som helst med de finns helt enket inte. Bilderna är från 2008.

Försvinner bilder av sig själv från Photo Booth när det blir ett nytt år, och vart hamnar de i så fall?

Om jag har råkat slänga dom, går de att få tillbaka?

Oerhört tacksam för hjälp!
Citera
2010-05-12, 13:12
Medlem
MenTrorus avatar
Lämna in till närmsta applebutik och be dem ta upp allt som slängts.
Antagligen har de hamnat i papperskorgen.
Vet en som blev av med 1000 bilder då han råkade slänga dem och dem fixade tillbaka
90 procent av dem. Dock ser jag inte hur man kan få "fina" bilder från photobooth men betyder dem mycket så får du väll lämna in den. Dock kommer ju allt du slängt komma tillbaka.
Citera
2010-05-12, 13:28
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolee
Hej!

Tog för ett tag sen massor av jättefina bilder med Photo Booth, men nu är de borta! Jag har letat hur länge som helst med de finns helt enket inte. Bilderna är från 2008.

Försvinner bilder av sig själv från Photo Booth när det blir ett nytt år, och vart hamnar de i så fall?

Kollat ~/Pictures/Photo Booth/ ?

Citat:
Ursprungligen postat av MenTroru
Lämna in till närmsta applebutik och be dem ta upp allt som slängts.
Antagligen har de hamnat i papperskorgen.
Vet en som blev av med 1000 bilder då han råkade slänga dem och dem fixade tillbaka
90 procent av dem. Dock ser jag inte hur man kan få "fina" bilder från photobooth men betyder dem mycket så får du väll lämna in den. Dock kommer ju allt du slängt komma tillbaka.

Right. För det första finns det inga Apple-ägda butiker i Sverige, för det andra så känns det väl jävligt onödigt att gå in till AASP/Premium Reseller och be dem öppna papperskorgen?

Och för det tredje kan man faktiskt få fina bilder med Photo Booth, väldigt många fräcka effekter
Senast redigerad av smurfeh 2010-05-12 kl. 13:31.
Citera
2010-05-12, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolee
Hej!

Har du råkat slänga dom så kan det gå att få tillbaks, beroende på om dom är överskrivna eller inte
Testa med tex. FileSalvage
Citera
2010-05-14, 23:44
Medlem
MenTrorus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
Kollat ~/Pictures/Photo Booth/ ?

Right. För det första finns det inga Apple-ägda butiker i Sverige, för det andra så känns det väl jävligt onödigt att gå in till AASP/Premium Reseller och be dem öppna papperskorgen?

Och för det tredje kan man faktiskt få fina bilder med Photo Booth, väldigt många fräcka effekter

En butik som säljer apple då..... Jag vet inte om vi tänker på samma sak men antar inte det är webcamens bilder du har tappat bort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in