Jag mår skit, nätterna, kväll samt morgon är värst. Jag blev nyligen dumpad av mitt ex sedan 5 år tillbaka och jag vet att hon vid ett flertal tillfällen sagt till mig att gå och träffa någon. Tyvärr har jag inte riktigt vågat att söka hjälp innan men nu mår jag så jäkla dåligt så jag har inget val!
Jag har de senaste två åren haft ångest och mått allmänt skit! Jag och mitt ex flyttade till en ny stad för att börja studera och vi tänkte att nu kommer allting bli bra. Allt blev skit. Vi bodde ihop men levde inte ihop. Hon hade sitt liv och jag mitt. Jag har hela tiden varit så säker på att hon älskar mig och vi har ända fram till bara för ett år sedan haft långtgående planer med vårt förhållande. Jag har allt mer känt att festande varit en så viktig del av hennes studentliv, medan jag som efter 1 termin hoppade av studerandet inte alls var lika sugen att leva det livet. Det gör så jävla ont i mig att jag måste gå vidare själv utan henne. Jag har nu tittat igenom alla hennes 1000 bilder på facebook där hon är och festar på i stort sett ALLA bilder, jag är med på ett par kort i halvåret...
Jag kan inte acceptera att hon gjort slut, jag får itne in det. Jag tänker hela tiden tillbaka då vi var tillsammans och gjort mysiga saker. Älskade hon mig inte då? Var hon inte kär i mig då? Jag förstår itne hur kärleken bara kunde försvinna?Jag tänker att jag skulle gjort si och så. Att jag inte skulle tagit henne för givet, att jag skulle försökt umgåts med henne och hennes vänner, att jag inte skulle varit så bitter, att jag skulle satt mig in i hennes situation osv. Jag kan och vill inte acceptera att hon antagligen är borta för alltid! Det gör så ont. Vet inte hur jag ska hantera denna ångesten!?!?!