• 1
  • 2
2010-05-12, 03:41
Medlem
SheWantsRevenges avatar
Jag har nu snusat ett antal år och har genom tiderna föredragit Göteborgs Rapé , men de senaste månaderna har jag märkt att rapéns påsar öppnar sig i ena änden under användandet vilket jag ogillar.
Detta är absolut ingen engångshändelse utan har hänt i nästan samtliga dosor och ungefär på 80% av påsarna.

Eftersom detta endast händer rapé och inte annat snus så undrar jag om någon annan märkt detta?
Citera
2010-05-12, 07:07
Medlem
d0s avatar
Jag har visserligen slutat snusa nu, men visst har jag märkt det. Brukar strunta i att den öppnas lite och bara hålla snusen still i munnen eller vika in den spruckna sidan.
Citera
2010-05-12, 07:32
Medlem
Karakars avatar
Var med om detta för väldigt länge sedan, Dock inte märkt av de på jätte länge. Du kanske köper från ett ställe som fått in ett dåligt parti?
Citera
2010-05-12, 09:52
Medlem
MCVaginas avatar
Endast hänt mig en gång att en påse sprack (Dock inte Rapé utan då var det en GWP då jag jude snusade på samma snus en hel dag så sprack skiten i slutet av dagen) Eller har väl varit med om att det spricker lite nu och då men aldrig så stort så att det gör något. Men dom gånger jag har tagit Rapé så har jag tänkt lite på att dom har tunna påsar.
Citera
2010-05-12, 10:26
Medlem
Jag snusar ca en dosa Rapé om dagen och detta är Inget jag märkt av.. Snusat Rapé nu i kanske 3-4år. Så du måste ha en OTROLIG otur eller något?!
Citera
2010-05-12, 16:41
Medlem
SheWantsRevenges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karakar
Var med om detta för väldigt länge sedan, Dock inte märkt av de på jätte länge. Du kanske köper från ett ställe som fått in ett dåligt parti?

Det är såklart möjligt men efter flera dåliga dosor bytte jag till tre ankare under nån månad för att slippa det, när jag sen köpte en rapé igen var det samma problem. Tycker det är konstigt att jag skulle ha en så otrolig otur och tänkte att det var något generellt som hänt.

Tack för svaren även om jag bara blev mer konfunderad.
Citera
2010-05-12, 17:29
Medlem
kaffemedsockeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SheWantsRevenge
Det är såklart möjligt men efter flera dåliga dosor bytte jag till tre ankare under nån månad för att slippa det, när jag sen köpte en rapé igen var det samma problem. Tycker det är konstigt att jag skulle ha en så otrolig otur och tänkte att det var något generellt som hänt.

Skicka mail till dom så kanske du får ersättning med en stock eller några dosor
Citera
2010-05-12, 17:36
Medlem
ButterFaces avatar
Händer mig hela tiden, speciellt med rapé. Granits påsar är också elaka och går sönder
Citera
2010-05-13, 03:43
Medlem
k0rv3ns avatar
Aldrig vart med om att rapés påsar gått sönder. Dock kronan och tre ankare, men det är inte ofta. Jag gillar rapés påsar att de är lite tunnare. Men som sagt aldrig gått sönder för mig.
Citera
2010-05-13, 05:23
Medlem
Karakars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SheWantsRevenge

Låter väldigt konstigt, Mina går inte sönder och inte varit med om det på flera år
Citera
2010-05-13, 16:39
Medlem
Markmags avatar
Har varit med om att rapé påsarna går sönder. Men det händer väldigt sällan.
Citera
2010-05-13, 20:45
Medlem
Wunderbaum91s avatar
Jag har märkt det jag oxå.
Har inte snusat så länge, men tycker att dom går sönder lättare än andra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in