2010-05-13, 11:07
Medlem
Zornos avatar
http://www.youtube.com/watch?v=RWB-kbBbw8Q
därför sprack förhållandet! Förstår henne!
+ http://www.youtube.com/watch?v=ccphj...eature=related
Citera
2010-05-13, 11:13
Medlem
Hur kom det här med taco pås?
Citera
2010-05-13, 11:17
Medlem
Zornos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessish
Hur kom det här med taco pås?

Det var ju när de vann en viktig match. efter fick han frågan "Hur ska du fira?" och han svarade "Det är läge för tacos"

kolla länkarna ovanför!
Citera
2010-05-13, 11:31
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongiovi
Är det Magnus Samuelsson i röd tröja i bakgrunden?

Tråkigheter inom familjen = dödsfall?
Så jävla fel är det väl inte på frugan? Ser ju ut som vem som helst.
Upp med bilder på era tjejer så drar jag upp min så ska vi jämföra

I jämförelse med Anine Bing så är det verkligen "en helt vanlig tjej", som har varit tillsammans med både Jim Carrey och Peter Forsberg.
Citera
2010-05-13, 11:45
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Säljer sig inte för pengar!? Vet du vad han fick när han skrev på för Elfsborg?

AS är en sopa och en av få spelare jag ogillar skarpt i landslaget (beror mycket på hans gnäll och gråtande i media när han petas) men jag kan ändå säga att han garanterat får mindre i Elfsborg än vad han hade fått i vilken annan klubb som helst ute i Europa.

Den troliga anledningen till flyttem hem var nog hans mamma och pappa, han vågade och klarade sig inte ensam i ett främmande land helt enkelt. (inget jag skriver för att försöka vara lustig!)

Edit: Tror han får runt 4 miljoner per säsong (fick iaf det då han flyttade hem). Eller närmare runt 300K per månad.
Citera
2010-05-13, 12:14
Medlem
Charles26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetBoy
Betydligt mindre än vad han hade fått ute i Europa.

Blir bara löjligt när hypersvenssons på västkusten ska hålla på så här. Ni gillar inte Kim för att han valde spel i Djurgården istället för Ifk Göteborg för snart tio år sedan. Kim fostrades i Bk Häcken men det betyder inte som ni fortfarande tror, att man ska gå till Ifk per automatik om man visar sig vara väldigt bra. Det visade Kim och det är en näsbränna ni fortfarande inte kommit över. Häcken är ju idag dessutom ett bättre lag än Ifk. Dessutom kommer Kim inte från götet utan från Sandviken som alltså ligger på östkusten.

Anders Svensson däremot, han gjorde ett väldigt fint mål i VM mot Argentina för ganska exakt 8 år sedan. Det har han levt på. För ska vi summera A Svenssons internationella karriär går det ganska fort. 5 säsonger på bänken i soplaget Southampton. Varken mer eller mindre.

Kim har alltså i sin karriär hunnit med 2 SM guld. Flertalet franska mästerskap (ligan, cuper) och spelat massor av Champions League matcher. Slagit ut Real Madrid flera gånger.

Så när man ser till siffror är Kim väldigt mycket mer framgångsrik i sin fotbollskarriär och det kan ni på västkusten inte förneka trots att ni hatar honom för sin flytt till östkusten 10 år tillbaka i tiden. Känner att det här handlade mer om Kim än Anders och det var inte meningen att gå off topic.

Att folk roar sig åt Anders är just för att han är så extrem Svensson och håller sig med sitt fredagsmys, hyrda romantiska komedier och favoritmaten är som vi alla vet Taco. Det är ganska enkelt att göra sig lustig över dessa faktum. Tänk om det skulle visa sig att denna helylle-Anders kanske har tagit sig en sup för mycket av charterspriten från semestern på Mallis i sommras och gått bananas i radhusdrömmen? Frugan orkar inte mera, vill skiljas och Anders tar time out. Radhusfrömmen sprack. God natt.
Citera
2010-05-13, 12:16
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4theloveofmoney
Pratat med en vän i Borås nu, som dock var extremt fåordig men tydligen rör det sig om hans mamma Gun. Mer än så fick jag inte ut av honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Martinao
Ngt med hjärtat är ordet på stan. Det är dock ryktesvägen.
Citat:
Ursprungligen postat av CatStevens
Jag va på matchen idag och snackade med en elfsborgare. Han sa att "tacos" svärmor hade fått cancer
Citat:
Ursprungligen postat av Grooblle
Har hört ryktesvägen att tösen har lämnat honom, vet inga detaljer ännu
Mamman har hjärtproblem. Svärmor har cancer. Kvinnan har lämnat honom.

Här var det mer än ett bud om vad som gäller. Någon som säkert vet?

Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
AS är en sopa och en av få spelare jag ogillar skarpt i landslaget (beror mycket på hans gnäll och gråtande i media när han petas)
Inte helt olikt Kim Källström med andra ord, för att droppa en riktig bitterfitta. Med den skillnaden att Källströms pappa också grät ut i någon tidning (Aftonbladet tror jag) å sonens vägnar. Buhu.
Citera
2010-05-13, 12:17
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av treij
Han kanske gjort slag i saken och uppfyllt sitt "hot" (läs: löfte) att sluta med fotbollen eftersom Mjällbys plan var lite blöt senaste bortamatchen.....

Anders tar sitt ansvar och säger saker för att påverka svensk fotboll till det bättre. Men sånt fattar inte du.
Citera
2010-05-13, 12:19
Medlem
Charles26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Inte helt olikt Kim Källström med andra ord, för att droppa en riktig bitterfitta. Med den skillnaden att Källströms pappa också grät ut i någon tidning (Aftonbladet tror jag) å sonens vägnar. Buhu.

Länkar eller källor på det tack!
Citera
2010-05-13, 12:19
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Förresten var det Kim som gnällde för att han inte fick spela, inte Anders. Dock är de väldigt duktiga fotbollsspelare bägge två. Verkar finnas mycket avundsjuka i denna tråd.
Citera
2010-05-13, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipMarlowe
Anders tar sitt ansvar och säger saker för att påverka svensk fotboll till det bättre. Men sånt fattar inte du.

Är du dum i huvudet? Man tar inte sitt ansvar genom att sänka svensk fotboll i graven. SVFF bör kräva att alla lag ser över sina mattor och om så inte görs ska licensen dras in. Jävla plastmattor gör att vi inte står oss mot europeiska lag då bla djupledsspelet skiljer sig totalt. Fler plastmattor och vi kommer fan inte ha en chans ute i Europa när vi möter lag som spelar på riktigt gräs.
Citera
2010-05-13, 12:23
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles26
Sanningsenligt resonemang

Håller helt med. Det är tråkigt att sådana här diskussioner alltid ska gå ot, för det handlar väl inte om Kim i den här tråden? Det torde vara rätt självklart, dock, vem av spelarna som är den mer lyckade. Anledningen till att Anders har fått så mycket förtroende av Lagerbäck kan man ju fråga sig, däremot har det ju minst sagt givit idén att Anders är bättre än vad han faktiskt är. Som sagt, att inte ens platsa i ett lag som Southampton är ju inte direkt bra. Nu spelar Källström i franska ligans absolut bästa lag, och i en av Europas tio bästa klubbar.

Att vara "sur" på Källström för att han valde Djurgården (snarare DIF som valde honom, men ändå) är ett illa resonemang. Som sagt, han är ursprungligen från Sandviken i Gästrikland och även så finns det en viss göteborgare som fick sitt genomslag i samma stockholmsklubb för att sedan försvinna till väst igen: Hysén. Och honom kan jag ha respekt för, trots det faktum att jag är djurgårdare.

ON TOPIC: Jag tycker att "Taco" är ett helt underbart smeknamn, som så bra passar in på Svensson: så supersvenskt och lagom, men samtidigt med tron om att vara lite internationell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in