" - Anders Svensson saknades på tisdagsträningen, den sista innan match och det är nu osäkert om han kommer medverka i matchen mot AIK.
- Det är tråkigheter inom familjen, men jag vill inte spekulera i om han spelar eller inte. Jag räknar med det men det är som sagt inget jag spekulerar i, kommenterar Haglund"
Vem är han tillsammans med these days? Det är väl inte Anine Bing fortfarande? Det känns som att han tappade den statusen när han återvände till Elfsborg.
Vem är han tillsammans med these days? Det är väl inte Anine Bing fortfarande? Det känns som att han tappade den statusen när han återvände till Elfsborg.
... I och för sig var det från Southampton.
Han är väl gift med någon "vanlig" tjej? Emma eller något i den stilen...
Fy fan dom ser så sjukt folkhemssvenska ut på den länkade bilden. Lite frikyrkliga till och med. Kan det ha varit en Lars Winnerbäck konsert dom var på? Usch.
Vad vet vi?
1. Anders Svensson är mullig.
2. Anders Svensson älskar tacos.
3. Gillar man tacos vill man gärna äta tacos.(Notera punkt 1, är man mullig äter man gärna mycket och ofta)
4. Tycker man tacos är okej men inte mer än så, ja då vill man inte alltid äta tacos.
5. Kvinnan lagar mat åt mannen.(Tveksamt i fallet med Anders då han är rätt feminin av sig.)
Slutsats:
Anders kvinna har tröttnat på att laga tacos. Anders blir upprörd vilket leder till "tråkigheter inom familjen".
Vad vet vi?
1. Anders Svensson är mullig.
2. Anders Svensson älskar tacos.
3. Gillar man tacos vill man gärna äta tacos.(Notera punkt 1, är man mullig äter man gärna mycket och ofta)
4. Tycker man tacos är okej men inte mer än så, ja då vill man inte alltid äta tacos.
5. Kvinnan lagar mat åt mannen.(Tveksamt i fallet med Anders då han är rätt feminin av sig.)
Slutsats:
Anders kvinna har tröttnat på att laga tacos. Anders blir upprörd vilket leder till "tråkigheter inom familjen".
Frågor på det?
Hahaha lägg till cartmans röst på det där så garvar man lika mycket som jag just gjorde
Är det Magnus Samuelsson i röd tröja i bakgrunden?
Tråkigheter inom familjen = dödsfall?
Så jävla fel är det väl inte på frugan? Ser ju ut som vem som helst.
Upp med bilder på era tjejer så drar jag upp min så ska vi jämföra
Senast redigerad av bongiovi 2010-05-12 kl. 21:21.