Citat:
Ursprungligen postat av dip
Du har jobbat med barn som har NPF hinder och andra "icke-diagnostiserande" typer av anpassningsproblem, men du finner det ej konstigt här att alla berättelser rörande denna "empatilösa" hemska individ som sparkar sönder inredningen hemma tar sin början i tonåren?
Din trovärdighet är inte överdrivet stor direkt.
Och du läser vad du själv vill läsa. Håller med Hamilkar om att du skulle behöva ta ett kliv tillbaka och se på situationen med lite distans.
Om du scrollar upp ser du att jag i mitt förrförra inlägg skrivit att det är osannolikt att allt varit frid och fröjd i RN:s familj fram till morddagen.
Min trovärdighet är mycket stor i alla sammanhang jag rör mig i, utom på FB. Men det skiter jag i. Jag hänger här för att vara en motkraft mot alla hetsporrar som tror att tillvaron kan delas in i svart och vitt, ont och gott, vit och neger.
Citat:
DIN EDIT: Din trovärdighet är inte överdrivet stor direkt. läser man dina inlägg sen så är du den sista typen av människa jag skulle vilja ha i närheten av ett barn med npf, och istället för att du skriver att du "jobbar" och har "mycket erfarenhet" (dvs sånt som kan tolkas som att det skulle sitta någon högre befattning inom psykvården bakom orden) så använd för all del "PA"
Helledudanedå. Vad har du själv att komma med förutom att du har en diagnos?
Är "rätt" bokstavskombinationer och förkortningar viktigare än människorna bakom dem?