Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-25, 22:44
  #13
Medlem
Enligt ett rykte jag hörde för länge sedan så fick Safet Sabaredzovic antingen en kusin eller bror dödad för typ upp till tio år sedan. Han har en son från ett tidigare äktenskap i Stockholm som nu borde vara runt 10 år gammal. Han gifte sig igen (och fick fler barn) för 4-5 år sedan med en då 18-19 årig brud som liksom han härstammar från Montenegro, "fin flicka" med utsökt stora, äkta och mycket mysiga tuttar.
__________________
Senast redigerad av Gotborger 2010-05-25 kl. 22:48.
Citera
2011-06-17, 15:35
  #14
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotborger
Enligt ett rykte jag hörde för länge sedan så fick Safet Sabaredzovic antingen en kusin eller bror dödad för typ upp till tio år sedan. Han har en son från ett tidigare äktenskap i Stockholm som nu borde vara runt 10 år gammal. Han gifte sig igen (och fick fler barn) för 4-5 år sedan med en då 18-19 årig brud som liksom han härstammar från Montenegro, "fin flicka" med utsökt stora, äkta och mycket mysiga tuttar.

Du måste tänka på A***n som blev mördad för snart 4 år sen. Jäkligt tragisk historia det där , A blev skjuten precis när han hade blivit pappa.
Det är Safets och Ismets systerson. Han som misstänktes ligga bakom mordet fick ett kontrakt på sig och blev själv sönderpepprad o ihjälskjuten med en Kalashnikov 4 månader senare.
Citera
2011-06-17, 16:47
  #15
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Du måste tänka på A***n som blev mördad för snart 4 år sen. Jäkligt tragisk historia det där , A blev skjuten precis när han hade blivit pappa.
Det är Safets och Ismets systerson. Han som misstänktes ligga bakom mordet fick ett kontrakt på sig och blev själv sönderpepprad o ihjälskjuten med en Kalashnikov 4 månader senare.

Hittade snuten någonsin någon gärningsman för rinkebyskjutningen? Hade helt glömt bort händelsen fram tills nyss.
Citera
2011-06-17, 17:12
  #16
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Hittade snuten någonsin någon gärningsman för rinkebyskjutningen? Hade helt glömt bort händelsen fram tills nyss.

Nej dom hittade aldrig gärningsmannen.
Citera
2011-10-27, 00:28
  #17
Medlem
skulle gärna med veta lite mer om detta nätverk. vad jag har fått höra är att sen den här grabben sköts så blev hans mördare även mördad fyra månader senare, vilket bekräftas på forumet redan. sen läste jag något men ett slagsmål som tydligen gjort så en av brödrarna blev skadad. hur farliga anses nätverket vara . finns det mer information? och om de fanns med i rikskrim 100 lista så varfan utvisas dem inte från sverige! in med sd !
__________________
Senast redigerad av Qika 2011-10-27 kl. 00:30.
Citera
2011-10-27, 14:46
  #18
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qika
skulle gärna med veta lite mer om detta nätverk. vad jag har fått höra är att sen den här grabben sköts så blev hans mördare även mördad fyra månader senare, vilket bekräftas på forumet redan. sen läste jag något men ett slagsmål som tydligen gjort så en av brödrarna blev skadad. hur farliga anses nätverket vara . finns det mer information? och om de fanns med i rikskrim 100 lista så varfan utvisas dem inte från sverige! in med sd !

Sabaredzovic bröderna och deras liga är utan tvekan en av Sthlms absolut tyngsta kriminella grupperingar. Finns en hel del tungt folk och allierade på deras sida. Just nu sitter en del av gänget på voltor för lite olika grejer.
Citera
2011-10-27, 20:35
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Sabaredzovic bröderna och deras liga är utan tvekan en av Sthlms absolut tyngsta kriminella grupperingar. Finns en hel del tungt folk och allierade på deras sida. Just nu sitter en del av gänget på voltor för lite olika grejer.
Av vilken anledning kan du påstå att dom är en av Stockholms tyngsta gruppering?
Citera
2011-10-27, 22:34
  #20
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Av vilken anledning kan du påstå att dom är en av Stockholms tyngsta gruppering?

Det är vida känt i Stockholms kriminella värld att denna gruppering tillhör en av dom främsta i många aspekter. Så har det varit i många år och folk som är någolunda insatta kan säkert bekräfta den bilden. Konflikterna som de varit inblandade i har alltid vunnits på ett övertygande sätt. Sedan finns det en hel del mäktiga allierade på deras sida som givetvis också väger tungt. Affärerna går också bra för kärnan i gänget.
Det är inte för intet som ett stort antal av killarna i denna grupp finns med på Rikskrims listor.
Citera
2011-10-28, 10:09
  #21
Medlem
men om jag skulle träffa en av bröderna sabaredzovic eller vistas ute med dem bör jag frukta för mitt liv? för vad jag har förstått eller hört när dem har pratat så är det en del som hänger i luften?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback