såhär är det, ska på en resa med klassen, alla i min klass är 18+ kanske någon enstaka är väl 17 men vi ska bo på vandrar hem tillsammans, och lärarna har strikt tobaksförbud, de blir tillbaka till hemmet för snus+cigg+alkohol+weed<3 men jag snusar har gjort sen 6an och jag är vad man kan säga väldigt beroende men måste snusa under denna vecka och tänker inte röka eller något annat men min kompis som gick ut i förra våren sa att dem kommer att kolla andedräkterna och alkoholtester jag tänker bara berätta att det är en cp skit skola men, hur länge sitter andedräkten i? dosan ligger ju bara i väskan men vissa säger att andedräkten inte märks? och vissa säger att man stinker snus i flera timmar.Jag snusar för tillfället grov white och jag har cirka 5 dosor kvar på min stock så det kommer att bli grov white då i thailand. Jag kommer också inte att äta nåt tuggummi eller sånt vill bara veta ärligt tänker inte hålla på o fjanta mig med smygsnusning då jag inte har smygsnusat på 4 år. Tack för seriösa svar.