• 1
  • 2
2010-05-10, 17:10
Bannlyst
såhär är det, ska på en resa med klassen, alla i min klass är 18+ kanske någon enstaka är väl 17 men vi ska bo på vandrar hem tillsammans, och lärarna har strikt tobaksförbud, de blir tillbaka till hemmet för snus+cigg+alkohol+weed<3 men jag snusar har gjort sen 6an och jag är vad man kan säga väldigt beroende men måste snusa under denna vecka och tänker inte röka eller något annat men min kompis som gick ut i förra våren sa att dem kommer att kolla andedräkterna och alkoholtester jag tänker bara berätta att det är en cp skit skola men, hur länge sitter andedräkten i? dosan ligger ju bara i väskan men vissa säger att andedräkten inte märks? och vissa säger att man stinker snus i flera timmar.Jag snusar för tillfället grov white och jag har cirka 5 dosor kvar på min stock så det kommer att bli grov white då i thailand. Jag kommer också inte att äta nåt tuggummi eller sånt vill bara veta ärligt tänker inte hålla på o fjanta mig med smygsnusning då jag inte har smygsnusat på 4 år. Tack för seriösa svar.
Citera
2010-05-10, 17:12
Medlem
SocialMisfits avatar
Jag har aldrig märkt av att någon, eller jag själv för den delen, har haft någon speciell "snusandedräkt", men det kanske beror på vilket snus man använder. ?
Citera
2010-05-10, 17:12
Medlem
Säker på att du är 18? Låter ärligt talat inte så..
Citera
2010-05-10, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barj
Säker på att du är 18? Låter ärligt talat inte så..

haha fyllde 18 för någon månad sen så kanske fortfarande är barn
Citera
2010-05-10, 17:14
Medlem
Divino Codinos avatar
? va fan går du på Solbacka lr?
Citera
2010-05-10, 17:22
Medlem
Pie021s avatar
dick energi dryck för dom har en mycket frän lukt sen så tugga tuggummi? och drick vatten då och då. halstabletter är också bra. och ju starkare dom är ju mer lukt. Och till de äldsta av alla sätt. granbarr!
Citera
2010-05-10, 17:27
Medlem
mankinds avatar
Har hört av en del att de känner av själva snuslukten från folk som snusar, och då syftar det just på "snusandedräkten". Men jag har då aldrig märkt av något sånt.
Borde va lugnt tycker man.
Citera
2010-05-10, 17:27
Medlem
persiflages avatar
Finns väl ingen som kan tvinga dig till att inte snusa. Om du har skrivit på ett kontrakt där inte skolan ansvarar för skador när du använder alkohol eller droger. Ta det bara lugnt, snusa som du brukar och om läraren gärna inte vill att du ska snusa så får du be dem att ta ut den åt dig. Du är ju 18 år och får göra sådant.

Vet i alla fall att min lärare hotade mig med att skicka hem mig och några polare bara för att vi tog några öl på en resturang. Men det hände aldrig och jag tror skolans redan tillstramade budget inte har råd med att boka om och skicka människor på flygplan, bussar eller tåg hem.
Citera
2010-05-10, 19:00
Bannlyst
"snusandedräkten" är så jävla vidrigt.
Värre än någon som har ätit vitlök precis.
Citera
2010-05-10, 20:15
Medlem
Skrups avatar
Säg att du snusar och att du inte kommer sluta.
Tror knappast att de kommer skicka hem dig för att du snusar.

Lukten av snus i munnen kan jag tänka mig sitter i max halvtimme efter att man har tagit ur den.

Köp nikotinplåster om du är så rädd för att bli upptäckt, vilket du förmodligen är då du skapat denna tråd.
Senast redigerad av Skrup 2010-05-10 kl. 20:17.
Citera
2010-05-10, 20:18
Medlem
Pilsnerologs avatar
Ifall du nu är 18 kan du bara be dom att dra åt helvete? Du får väl snusa om du vill... jisses
Citera
2010-05-10, 20:31
Medlem
Vad är det för skola du går på eller? 18 åringar som inte får snusa på deras skolresa? Eller går du i någon skola som drivs av en sekt eller något?

Ärligt talat grabben, när jag gick i skolan både i 1, 2, 3 på gymnasiet så brydde inte lärarna sig ett skit om snus, däremot röka fick man inte göra på skolområdet.

Men när jag gick på högstadiet så fick man inte snusa eller röka. Då ringde lärarna hem till föräldrarna.

Är det inte så att TS går i 8:an och ska på skolresa och vill ändå kunna tjuvröka och snusa lite i smyg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in