Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-05-10, 08:03
Bannlyst
Tjena.
Har nu gjort två beställningar via payson till SG,inget har skickats än,och jag har försökt få tag på dem via deras forumlär och email osv utan något resultat.

Är det fler än mig som inte fått sina grejer??
Och är det någon som vet vad som händer med SG?

(startade en ny tråd för alla har inte tillgång till att diskutera under "Spicegrossisten.org" )
2010-05-10, 11:47
Moderator
kvm3s avatar
Om det du säger är sant så kanske de har börjat scamma, men det är svårt att ta något för sanning från en användare som har två inlägg totalt. Verkligen inte ont menat mot dig, men det är lätt för konkurrerande shoppar att registrera nya användare för att smutskasta andra sidor.

Kan någon stärka "rödningen"?
2010-05-10, 11:51
Bannlyst
Jag kan inte bekräfta någon röding än så länge, men jag förde över pengar under tisdagen och har fortfarande inte fått något "Nu har vi skickat din order"-mail. Han svarar heller inte på mail.
2010-05-10, 12:20
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluefingers
Jag kan inte bekräfta någon röding än så länge, men jag förde över pengar under tisdagen och har fortfarande inte fått något "Nu har vi skickat din order"-mail. Han svarar heller inte på mail.

är det inte 1 - 4 arbetsdagar som med allt annat då?
2010-05-10, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Om det du säger är sant så kanske de har börjat scamma, men det är svårt att ta något för sanning från en användare som har två inlägg totalt. Verkligen inte ont menat mot dig, men det är lätt för konkurrerande shoppar att registrera nya användare för att smutskasta andra sidor.

Kan någon stärka "rödningen"?

ingen fara,jag förstår. Sa aldrig att dom är scam,det var mer en fråga om detta hänt andra,och varför dom ej svarar osv.
2010-05-10, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
är det inte 1 - 4 arbetsdagar som med allt annat då?

Jo, men om han följer samma rutiner som han haft hittills så får man ett mail när han Skickar order. Katastrof-dålig service om han inte skickat ordern än, det ska ju göras samma dag pengarna kommer.
2010-05-10, 13:07
Medlem
Malrs avatar
Jag fick inget idag heller. Visserligen beställde jag tidigt på torsdagen. Man blir ju dock lätt orolig när det är andra som beställt tidigare som inte heller fått sitt. Antingen har de slut på lagret eller så har de börjat scamma. Man drar lätt den senare slutsatsen när det gäller just den här branschen dock.

Dock ska sägas att jag var tidigt ute med en varning sist och då fick jag det dagen efter.
2010-05-10, 13:11
Medlem
famiglias avatar
Fortsätter fortfarande att betvivla på deras "äkthet"..hoppas dock att det jag misstänkt inte stämmer1
2010-05-10, 13:18
Medlem
Drog en rövare och beställde liten mängd förra veckan. Ingen leverans, inget mail, inget svar vid förfrågan. Ger den någon dag till, annars tar jag Paysson till hjälp för att spåra scammern.
2010-05-10, 13:23
Medlem
DrGonzo31s avatar
Det var detta jag var rädd för. Verkade lite för bra för att vara sant. Speciellt när man kunde köpa så lite som 1g åt gången. Hela grejen var ju att det skulle vara billigt för att folk köpte stora mängder.

Håller dock tummarna att det bara är en tillfällig svacka. Keep us posted folks
2010-05-10, 13:23
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickzone
Ger den någon dag till, annars tar jag Paysson till hjälp för att spåra scammern.
Frågan är hur villiga de är att hjälpa till i det här ärendet.
2010-05-10, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nickzone
Drog en rövare och beställde liten mängd förra veckan. Ingen leverans, inget mail, inget svar vid förfrågan. Ger den någon dag till, annars tar jag Paysson till hjälp för att spåra scammern.

Accepterar ni överföringen i samband med beställning eller inväntar ni varan och sen accepterar?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in