2010-05-17, 17:49
Medlem
Jag såg oxå det på 4an och då förklarar han ju mer. Riktigt bra
Citera
2010-05-17, 18:16
Medlem
Plus att boken var skitbra, känns äkta och personlig!
Citera
2010-05-17, 19:47
Medlem
Ja han var riktigt bra på tv 4 och även alla radiokanaler han deltagit i!
Citera
2010-05-17, 19:47
Medlem
Känns?
Den är äkta och personlig =)
Det är det som gör denna bok så grym.
Och att Patrik är en så pass stark person som orkar dela med sig av sitt förflutna!
Citera
2010-05-18, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzii
Känns?
Och att Patrik är en så pass stark person som orkar dela med sig av sitt förflutna!

Finns det någon av dessa så kallade fördetta gangsters som inte skriver en bok och ska dela med sig av sitt förflutna kriminella för att göra lite pengar?

* Liam Norberg
* Niklas Jansson
* Tommy Z
* Rickard Flinga
* David Larsson "Wanted"

Samt ett stort gäng till.. det är mera norm dessa individer skriver en bok för att krama ut det sista.

Sedan är det ju lätt att skriva några rader i slutet av en bok, svårare att gå till alla och försöka reparera det man ställt till med under alla år, svårare att ta dem i hand och be om ursäkt.
Och du snackar om boken, finns ju en hel del oskyldiga som fick sitt med, bland annat alla dem han sålde knark till, dom sitter kanske fortfarande kvar i träsket.

Läste boken, tyckte inte den var något vidare faktiskt, finns många bättre.

Nej, existensminimum resten av livet skulle vara rimligt, samt som i Australien en lag där man inte får tjäna pengar på brott man begått. Han skulle kunna jobba gratis, samt ge alla pengarna för boken till en fond för drabbade av kriminella, då kan vi snacka lite.
Citera
2010-05-18, 14:50
Medlem
Ja smaken är olika men jag gillade den som f-n och rekomenderar den starkt!
Citera
2010-05-18, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av misterali
Ja smaken är olika men jag gillade den som f-n och rekomenderar den starkt!

Om du tycker om den typen av böcker tycker jag du ska titta på boken "Jag är Wanted" som är skriven av "alias" David Larsson. Den finns som pocket nu och kostar inte många kronor. Det är samma typ av tema och bok men den är betydligt seriösare enligt mig och många gånger bättre.

http://cdon.se/b%C3%B6cker/larsson,_...wanted-4156373

Tror den finns för runt 70kr som pocket.

Kan även då rekomendera Insidan av Liam Norberg.
Senast redigerad av Mr.Droughba 2010-05-18 kl. 18:16.
Citera
2010-05-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Droughba
Om du tycker om den typen av böcker tycker jag du ska titta på boken "Jag är Wanted" som är skriven av "alias" David Larsson. Den finns som pocket nu och kostar inte många kronor. Det är samma typ av tema och bok men den är betydligt seriösare enligt mig och många gånger bättre.

http://cdon.se/b%C3%B6cker/larsson,_...wanted-4156373

Tror den finns för runt 70kr som pocket.

Kan även då rekomendera Insidan av Liam Norberg.

Vet du vad!!!
Du är den första som jag hör som inte gillar boken.
Jag tror mer på att du är så avundsjuk på dom som lyckats göra någonting bra med sitt liv.
Att du sitter bakom dum burken och skriver en massa skit bevisar bara vilken NOLLA du är på riktigt.
Du får ursäkta mig, men jag bli lite lätt irriterad på dig.
Du anar inte hur mycket dessa kriminella har jobbat hårt för att komma tillbaka till "ytan". Jag beundrar dom verkligen.
Visst dom må ha varit ett jävla svin i sitt "tidigare" liv. Men det dom gör nu för samhället är grymt!!!

HA HA btw va det inte du som inte skulle läsa boken först den gick och ladda ner, det skrev du för ett par dagar sedan.. och du har redan läst ut boken! det bevisar ju också en hel del
Kram på dig
Citera
2010-05-18, 22:27
Bannlyst
Citat:
Känns?
Patrik var en riktigt läskig skurk som säkert fortfarande håller på råna och misshandla oskyldiga människor. Det kan du inte förneka.
Citera
2010-05-18, 22:40
Bannlyst
Citat:
Vet du vad!!!
Du är den första som jag hör som inte gillar boken.
Jag tror mer på att du är så avundsjuk på dom som lyckats göra någonting bra med sitt liv.
Att du sitter bakom dum burken och skriver en massa skit bevisar bara vilken NOLLA du är på riktigt.
Du får ursäkta mig, men jag bli lite lätt irriterad på dig.
Du anar inte hur mycket dessa kriminella har jobbat hårt för att komma tillbaka till "ytan". Jag beundrar dom verkligen.
Visst dom må ha varit ett jävla svin i sitt "tidigare" liv. Men det dom gör nu för samhället är grymt!!!

HA HA btw va det inte du som inte skulle läsa boken först den gick och ladda ner, det skrev du för ett par dagar sedan.. och du har redan läst ut boken! det bevisar ju också en hel del
Kram på dig

Jag köpte boken, orkade inte vänta på att ladda hem den. Sträckläste den sedan, tyckte inte den var speciellt bra, jag tyckte inte det helt enkelt.
Att alla säger boken är bra till dig är inte så konstigt, du är släkting till författaren va? Dom som inte gillar boken tar du en mental notering på och sedan kommer Patrik och knackar på dörren och möblerar om nyllet på dem som inte tyckte om den, det har man ju läst om i boken hur han går till väga med folk som inte tycker som han

Kram tillbaka
Citera
2010-05-18, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Patrik var en riktigt läskig skurk som säkert fortfarande håller på råna och misshandla oskyldiga människor. Det kan du inte förneka.

Klart som fan, minsta motgång som kommer i livet så kommer han vara tillbaka på den brottsliga vägen igen med droger och misshandel och indrivningar. Man vet ju hur dom funkar dom där svartskallara
Citera
2010-05-19, 07:39
Medlem
öööö.....säger bara den är 10xbättre än de andra i gengren!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in