2010-05-09, 02:18
Bannlyst
Jag satt precis och avinstallerad lite onödig skit från datorn, när jag AV MISSTAG avinstallerade ett program som verkar ha varit väldigt grundläggande för hela grafiken på datorn.

Jag kör med Windows Vista, men nu ser det mer ut som om en vääääldigt gammal dator (den närmsta liknelsen jag kan komma: 2010-talet upplösning är åt helvete), och inga mediefiler går att spela upp.

Jag tänkte inte heller på att anmärka vad programmet jag avinstallerade hette ( ) men antar som sagt att det var något grundläggande för hela grafiken på windows. Det kan t.o.m. vara så att det hette någontin med Graphic...

Finns det någon ljuvlig själ där i natten som kan förstå vilket program det var, eller om som vet om det finns nåt sätt att ångra en avinstallering vilket iför. vore det bästa...

Jag hade laddar för filmnatt också händer det här
Citera
2010-05-09, 02:36
Medlem
Låter som du avinstallerade drivrutiner. Gå in på ditt grafikkorts tillverkares hemsida och ladda ned senaste drivrutiner (och om det finns möjligt något tillhörande program [till ATI heter det Catalyst Control Center, CCC])
Citera
2010-05-09, 12:34
Medlem
X_surfers avatar
eller så provar du en systemåterställning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in