• 1
  • 2
2010-05-08, 12:10
Medlem
Flanellskjortas avatar
Hej, här ska vi diskutera fenomenet MITTBENA (På killar helst).
Då jag har långt hår så blir det svårt att ha annat än mittbena, jag är sjukt dålig på att fixa frillan.

Bild : http://img294.imageshack.us/i/dsc0039g.jpg/

Är det godkänd eller inte? Tips?
Skiter i om du är tjej eller kille, tips osv från kulturer från alla hörn uppskattas.
Citera
2010-05-08, 18:00
Medlem
Jag tycker aldrig mittbena är godkänt. Å andra sidan är inte långt hår på män det heller.
Citera
2010-05-08, 22:20
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glinjarn
Jag tycker aldrig mittbena är godkänt. Å andra sidan är inte långt hår på män det heller.
Jag måste instämma.
Citera
2010-05-09, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glinjarn
Å andra sidan är inte långt hår på män det heller.

Pff, riktiga män har långt hår.
---

Skulle inte kalla det hår godkänt, verkligen inte. Finns massa saker du kan göra med ditt hår. Testa dig fram.
Citera
2010-05-09, 18:03
Medlem
Denoms avatar
Mittbena är jävligt illa, men du lyckades... Göra det ännu värre.
Citera
2010-05-09, 22:10
Medlem
Nintendokids avatar
nej det är inte snyggt.

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...re_156231w.jpg
Citera
2010-05-10, 00:33
Medlem
YngreHerres avatar
Dra håret bakåt istället, ser väl mycket bättre ut?
Citera
2010-05-10, 17:45
Medlem
2MissMes avatar
Man ser ju inte så mycket av ditt ansikte så det är svårt att säga om du passar i mittbena eller inte. Generellt kan man säga att det är få ansiktsformer som passar i mittbena, snedbena brukar passa bättre på de flesta. Sen är det ju jättevanligt att killar med långt hår inte gör nånting utan bara låter håret falla i en mittbena så det blir ju en stil i sig, även om det inte är den mest smickrande stilen. Jag gillar långt hår på killar, men det är snyggare om killen gått till en frisör och klippt sig i en lång frisyr som passar ansiktet än om han bara låtit det växa och inte bryr sig.
Citera
2010-05-10, 21:59
Medlem
Flanellskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2MissMe
Man ser ju inte så mycket av ditt ansikte så det är svårt att säga om du passar i mittbena eller inte. Generellt kan man säga att det är få ansiktsformer som passar i mittbena, snedbena brukar passa bättre på de flesta. Sen är det ju jättevanligt att killar med långt hår inte gör nånting utan bara låter håret falla i en mittbena så det blir ju en stil i sig, även om det inte är den mest smickrande stilen. Jag gillar långt hår på killar, men det är snyggare om killen gått till en frisör och klippt sig i en lång frisyr som passar ansiktet än om han bara låtit det växa och inte bryr sig.

Ah har inte så många bilder. Var och klippte till det för 2 veckor sen för det började bli sletet.
Ja, visst är det en stil i sig. Vill egentligen inte ha supermetaldude håret, funderar på att korta det ännu mer faktist, får se nästa månad!

Vill även ha dreadlocks, så svårt att bestämma sig!
Citera
2010-05-10, 21:59
Medlem
Flanellskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Dra håret bakåt istället, ser väl mycket bättre ut?

Känns så anders borg'igt.
Citera
2010-05-11, 21:50
Medlem
lizzzys avatar
Tyckte faktiskt du passade rätt bra i det, till skillnad från de flesta mongon som drar på sig mittbena
Citera
2010-05-15, 11:39
Medlem
Musan83s avatar
Snyggt tycker jag! Gillar hela stilen, och med det där långa håret ingår mittbena.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in