2004-04-02, 14:24
Awaiting Email Confirmation
Tribes avatar
Inte svårt att få tag på gräs.
Men drygt göra är det i alla fall tycker inte direkt det är värt besväret och skaffa ,jag blir nöjd så länge jag är bäng .
Men kanske till ett speciellt tillfälle så skulle man självklart välja grönt framför hasch.
Citera
2004-04-02, 14:36
Bannlyst
fan.. jag blir alltid erbjuden att köpa brass när jag knatar runt i någon av dom större städerna, förstår mej inte på dom som lyckas undkomma dessa "pushers"?kan ju bero på att man ser rätt sliten å skabbig ut
ett tips! dra på dej lite taskiga kläder å glid runt på skumma ställen å se allmänt luffaraktig ut så ska du se det fixar sig
Citera
2004-04-02, 15:07
Medlem
Knarkkorven!s avatar
Ja, luffigheten är nog en rätt bra grej

Inga nackdelar om man har ett marijuanahalsband och ser pårökt ut heller.

Kanske kan man droppa något i ögonen som gör att de blir röda, sedan går man irrar man omkring i luffarkläderna och stannar i flera minuter för att betrakta lyktstolpar, myrorna som byggt bo mellan stenplattorna, osv...

Frågan är vem som hittar dig först, langaren eller polisen?
Citera
2004-04-02, 15:43
Medlem
Jag betalar gärna för gräs, inte där problemet ligger. Jag får bara inte tag i det. Bor gör jag i GBG dock nyss inflyttad.
Citera
2004-04-02, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkkorven!
sedan går man irrar man omkring i luffarkläderna och stannar i flera minuter för att betrakta lyktstolpar, myrorna som byggt bo mellan stenplattorna, osv...

Frågan är vem som hittar dig först, langaren eller polisen?

hahaha
Citera
2004-04-02, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oksiv
Jag betalar gärna för gräs, inte där problemet ligger. Jag får bara inte tag i det. Bor gör jag i GBG dock nyss inflyttad.

Bor du i gbg ska det ju inte vara några problem.. när jag å en polare va på luffen där en natt blev vi erbjudna både det ena å det andra, jag rekomenderar femman huset nattetid.. men en sak ska du veta visa inga pengar innan du fått grejjerna... å ha rätt stil...(ungefär den här stilen----> ) annars får du räkna med att bli robbad eller blåst!
Citera
2004-04-02, 18:05
Medlem
Jo man har ju hört att "femman" ska funka. Får väl testa ikväll
Vad ska man betala för gräs respektive hasch, har säkert handlat för överpriser tidigare.
Citera
2004-04-02, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oksiv
Jo man har ju hört att "femman" ska funka. Får väl testa ikväll
Vad ska man betala för gräs respektive hasch, har säkert handlat för överpriser tidigare.

gillar själv inte röka så jag har inte stenkoll.. det beror ju på hur mycket du ska köpa, köper du en femma (5g hash) är det väll ca300 vad man får slanta upp.. köper du en etta är det väll en hundring.. men det är i mina trakter, säkerligen billigare om du bor i gbg å har dom rätta kranarna!
Gräs är ju något billigare men jag har glömt vad man brukar ge för det, har aldrig köpt gräs, bara blivit bjuden..
Citera
2004-04-03, 19:17
Medlem
avdagatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneo
gillar själv inte röka så jag har inte stenkoll.. det beror ju på hur mycket du ska köpa, köper du en femma (5g hash) är det väll ca300 vad man får slanta upp.. köper du en etta är det väll en hundring.. men det är i mina trakter, säkerligen billigare om du bor i gbg å har dom rätta kranarna!
Gräs är ju något billigare men jag har glömt vad man brukar ge för det, har aldrig köpt gräs, bara blivit bjuden..
Billigare?!
Nej nej, tvärtom är mina erfarenheter. 50-100kr mer per femma jämfört med hasch tror jag.
Citera
2004-04-04, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avdagata
Billigare?!
Nej nej, tvärtom är mina erfarenheter. 50-100kr mer per femma jämfört med hasch tror jag.

ja.

Bra gräs kan kosta upp till 500kr femman. Det är nog aldrig billigare än hasch.

EDIT//
Citera
2004-04-04, 12:44
Awaiting Email Confirmation
Tribes avatar
500kr/gram ,
Har bara blivit erbjuden gräs för 500kronor/femman men är det bra grejor kanske man inte ska snåla med pengarna.
Kanske man ska köpa lite Honey-Oil när man ändå är igång
Citera
2004-04-04, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avdagata
Billigare?!
Nej nej, tvärtom är mina erfarenheter. 50-100kr mer per femma jämfört med hasch brukar jag betala.

ok.. som sagt, har ju inte stenkoll! men när jag tänker efter lite stämmer det ju, gräs ser ut som om det vore mer i mängd än hash fast det är samma vikt.... Så jag blev lite lurad av min egen tanke där
jaja.. jag är ju inget pothed så ja behöver ju inte skämmas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in