2014-06-30, 00:47
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Från ''känn ingen sorg för mig Göteborg''

''jag följde varje hennes danssteg'' - Är det grammatiskt korrekt? det låter väldigt fel.

borde mer vara ''Jag följde alla hennes danssteg/fotsteg'' ? ^^

Bara något jag tänkt på efter att hört låten mycket på sistonde

Tror nog han valde det för att det låter bättre i sjungen form.
Citera
2014-06-30, 04:23
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Eftersom ullevi- konserten filmades så känns det ju 99 % säkert att den lär komma ut nu i höst på dvd/blue ray. Det ser jag fram emot.
Lite synd bara att Veronica maggio skulle slarva bort delar av första versen i hela huset.
Kan det inte bara vara som så att dom hade kameror bara för att dom hade två olika skärmar bredvid scenen som visade framträdandet för publiken?
Citera
2014-06-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gardakvarnar
Någon som vet vart på Brännö hans sommarstuga ligger?

Ja men jag tänker inte berätta det. Låt honom få semestra i fred med familjen.
Citera
2014-06-30, 22:02
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=3mlpUyJl7yk&feature=youtu.be

Hittade en liten video via ibooks som jag tankade upp !
Citera
2014-07-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Ja men jag tänker inte berätta det. Låt honom få semestra i fred med familjen.
Nu tycker jag att du är lite vrång
Citera
2014-07-01, 23:42
Medlem
Citat:

Nämn en anledning till varför någon skulle lämna ut Håkans privata bostadsadress/semesteradress på ett öppet forum för? det finns en anledning till att Håkan har "skyddad" adress. Vad ska du med adressen till ?
Citera
2014-07-02, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Nämn en anledning till varför någon skulle lämna ut Håkans privata bostadsadress/semesteradress på ett öppet forum för? det finns en anledning till att Håkan har "skyddad" adress. Vad ska du med adressen till ?
Varför så aggressiv? Jag ber om ursäkt för att jag frågade
Citera
2014-07-02, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Det som är 100% säkert är att det blir en Dokumentär, Bara för att konserten filmades så behöver det absolut inte betyda att den kommer släppas på DVD/bluray, Men jag hoppas verkligen verkligen att dom gör det! Men finns ganska många Håkan spelningar som spelats in men som sedan aldrig släppts officiellt. Men denna magiska afton måste dom ju bara släppa, annars blir jag ledsen på riktigt

Spelningar ska upplevas på plats för att den äkta känslan ska infinna sig.
Citera
2014-07-02, 17:35
Medlem
Vad betyder "nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig"?
Citera
2014-07-02, 20:15
Medlem
Malewhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terugflitse

Att han är död.
Citera
2014-07-03, 12:06
Medlem
ShaneMacGowans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terugflitse

Jag tolkar det som att man kan se stjärnorna och på så vis kan de kännas nära, men samtidigt är de alldeles för långt borta för att nå.

Dock bara hur jag ser det, kan vara ute och cykla helt och hållet.

För övrigt, många av er har säkert sett denna, men här kör Håkan en cover på The Smiths - There is a light that never goes out :
https://www.youtube.com/watch?v=UuYVC3LaTMs
Han börjar sjunga runt 3 minuter in i klippet, dock kör han inte hela låten då han blir avbruten tyvärr.
Citera
2014-07-03, 13:54
Medlem
Citat:

Jag menade inte att vara stöddig men jag tycker han har rätt till ett privatliv just i sommarstugan. I och med att Håkan är så generös mot sin publik: ställer alltid upp på bild om någon frågar (vad jag förstått), brukar göra signeringsrundor vid albumsläpp, dröjer sig nästan alltid kvar efter spelningar och svarar på alla brev han får (skicka brev till Håkan via universal music).. Ja då tycker jag att han kan få vara ledig och koppla av ifred i sommarstugan dit han troligtvis åker för att få vara med sin familj.

Jag vet att det numer åker en massa människor till ön där han har sommarställe bara för att söka upp honom. Jag har t o m hört att folk vill flytta dit bara för att han bor där. Senast på Instagram var det en mamma med döttrar som efterlyste boende där och det var inte svårt att läsa mellan raderna att Håkan lockade eftersom han nämndes i vartannat inlägg. Denna hysteri låter helt vansinnigt överdriven, det är trots allt en vanlig människa vi pratar om. Känns som han jagas som ett utrotningshotat djur. Jag förstår att man vill träffa sina idoler men just vad gäller Håkan finns det så många möjligheter att göra det där man inte inkräktar på hans familjs privatliv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in