Citat:
Ursprungligen postat av
gardakvarnar
Nu tycker jag att du är lite vrång
Jag menade inte att vara stöddig men jag tycker han har rätt till ett privatliv just i sommarstugan. I och med att Håkan är så generös mot sin publik: ställer alltid upp på bild om någon frågar (vad jag förstått), brukar göra signeringsrundor vid albumsläpp, dröjer sig nästan alltid kvar efter spelningar och svarar på alla brev han får (skicka brev till Håkan via universal music).. Ja då tycker jag att han kan få vara ledig och koppla av ifred i sommarstugan dit han troligtvis åker för att få vara med sin familj.
Jag vet att det numer åker en massa människor till ön där han har sommarställe bara för att söka upp honom. Jag har t o m hört att folk vill flytta dit bara för att han bor där. Senast på Instagram var det en mamma med döttrar som efterlyste boende där och det var inte svårt att läsa mellan raderna att Håkan lockade eftersom han nämndes i vartannat inlägg. Denna hysteri låter helt vansinnigt överdriven, det är trots allt en vanlig människa vi pratar om. Känns som han jagas som ett utrotningshotat djur. Jag förstår att man vill träffa sina idoler men just vad gäller Håkan finns det så många möjligheter att göra det där man inte inkräktar på hans familjs privatliv.