• 1
  • 2
2010-05-06, 19:54
Bannlyst
http://www.sydsvenskan.se/malmo/arti...n-skkolan.html

Citat:
Malmö

En man i 25-årsåldern kom upp bakom henne och tog tag i hennes axel. Mannen beordrade flickan att följa med honom. När hon vägrade drog mannen kniv.

Flickan lyckades ta sig loss och sprang därifrån.

Polisen vädjar nu till allmänheten om att få in tips om vem mannen kan vara. Det enda signalement som polisen har är att han hade stora solglasögon med vita bågar.

Varit mkt överfall och mord på flickor / kvinnor nu på senaste tiden.. här är ännu ett fall i listan, vart är samhället på väg??
Citera
2010-05-06, 20:40
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Det enda signalement som polisen får ge ut enligt nuvarande PK-bestämmelser.

Bedrövligt...
Citera
2010-05-06, 21:03
Bannlyst
Ibland så går jag och funderar, varför kan inte det hända när jag är i närheten?

Sanna mina ord!!! Jag skulle trycka in min kuk i den personen som försöker överfalla den lilla oskyldiga flickan.
Citera
2010-05-06, 22:57
Medlem
MoLoKs avatar
Polisen får inte längre använda ordet "utländsk". Nya riktlinjer för att en polis sa "apajävel" om en vit AFAit under Rosengårdskravallerna.
Citera
2010-05-06, 23:01
Medlem
Var detta det enda signalemente som kunde ges?

Citat:
Polisen vädjar nu till allmänheten om att få in tips om vem mannen kan vara. Det enda signalement som polisen har är att han hade stora solglasögon med vita bågar.

Hade han ingen färg på byxor, hår, jacka? Hur lång var mannen? ungefärlig ålder? Skor? Talade mannen ren svenska?

Det här börjar fan bli patetiskt alltså. Dom kunde lika gärna säga att en livsform försökte dra iväg en kvinna under knivhot.
Citera
2010-05-06, 23:02
Medlem
MoLoKs avatar
Rolfsgatan ligger väldigt nära Rasmusgatan...

50 m ifrån fågelvägen förutsatt att det var nära södra änden på Rolfsgatan.

http://maps.google.se/maps?client=op...ed=0CAkQ8gEwAA
Citera
2010-05-07, 04:24
Medlem
Napaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Var detta det enda signalemente som kunde ges?

Hade han ingen färg på byxor, hår, jacka? Hur lång var mannen? ungefärlig ålder? Skor? Talade mannen ren svenska?

Det här börjar fan bli patetiskt alltså. Dom kunde lika gärna säga att en livsform försökte dra iväg en kvinna under knivhot.

Håller med fullständigt, Det är så förbannat uselt och man blir så jävla less.
Citera
2010-05-07, 04:48
Medlem
repts avatar
Citat:

Förmodligen min natthumor men jag började garva rätt hårt, för övrigt så är det du säger helt rätt, sjukt löjligt. Killen var förmodligen "mörkhårig" därav kan inga signalement ges för risk att vara politiskt inkorrekt.
Citera
2010-05-07, 05:34
Medlem
Varulvs avatar
Solglasögon? Vita bågar? Ja det han!

Jävligt kasst signalement, börjar bli lite less på det här.

Citat:
Det här börjar fan bli patetiskt alltså. Dom kunde lika gärna säga att en livsform försökte dra iväg en kvinna under knivhot

Citera
2010-05-07, 07:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Rolfsgatan ligger väldigt nära Rasmusgatan...

50 m ifrån fågelvägen förutsatt att det var nära södra änden på Rolfsgatan.

http://maps.google.se/maps?client=op...ed=0CAkQ8gEwAA

http://www.youtube.com/watch?v=xqSTGlPOnzs

rasmusgatan
Citera
2010-05-07, 08:53
Medlem
Gidellas avatar
Vet man om några liknande överfall har skett? Det kan ju fan inte ha varit GM:s första överfall...eller?
Citera
2010-05-07, 10:12
Medlem
wienerfritzls avatar
Löjligt med polisens nya PK-bestämmelser. Det gagnar väll fan ingen att det enda det säger är att han bar glasögon. Alla med en halv hjärna fattar ju dessutom vad det rör sig om...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in