2010-05-06, 15:10
Medlem
Midozs avatar
Jag har för ett tag sedan plockat ihop en dator som jag är riktig nöjd med och har knappt haft problem med jag har windows 7 (Pirat)
Mitt problem är att jag installerade windows media player minns ej vilken version det var och det fungerade , dock så märkte jag att efter varje minut eller så så hackade ljudet i 2 sekunder och fortsattde sedan som vanlig , så jag tog och installera en ny version 12,07... men där gick något fel och jag kunde inte använda den efter installtionen och jag tog och avinstallera allt (alltså via install unistall och också kollat att det inte existerar någon folder kvar i program files) men nu när jag ska installera någon anna version tex wmp 11 via piratebay så säger den att jag redan har en nyare version installerad

Jag har försökt att få tag på samma eller en nyare version men ej hittat ännu så nu behöver jag hjälp

Jag måste ha wmp och winamp är inte ett alternativ så om någon vet vars man laglit kan få tag på wmp 12 + så linka och annars så förklara vars jag kan söka för att hitta ett mindre laglit alternativ
Och till sist kanke det finns någon som vågar gissa hur jag kan bli av med problemet och bara installera tex wmp 11 tack på förhand
Citera
2010-05-06, 15:13
Bannlyst
Skaffa vlc?
Citera
2010-05-06, 16:45
Medlem
Midozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morganismen
Skaffa vlc?
Jag har redan vlc , jag använder (använde) WMP till att lyssna på musik hålla reda på spellistor och att tex se på serier utan att behöva klicka igång en efter varje slut , Vlc har jag inget problem när det kommer till film men musik nej
Citera
2010-05-06, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Midoz
Jag har redan vlc , jag använder (använde) WMP till att lyssna på musik hålla reda på spellistor och att tex se på serier utan att behöva klicka igång en efter varje slut , Vlc har jag inget problem när det kommer till film men musik nej

Ait. Tanka bara från tpb? Är la inte så farligt.
Citera
2010-05-07, 13:32
Medlem
Midozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morganismen
Ait. Tanka bara från tpb? Är la inte så farligt.
Ait? en googling gav mig inte så mycket
Var ovanligt lågt engagemang här , mer hjälp tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in