Jag har fr ett tag sedan plockat ihop en dator som jag r riktig njd med och har knappt haft problem med jag har windows 7 (Pirat)
Mitt problem r att jag installerade windows media player minns ej vilken version det var och det fungerade , dock s mrkte jag att efter varje minut eller s s hackade ljudet i 2 sekunder och fortsattde sedan som vanlig , s jag tog och installera en ny version 12,07... men dr gick ngot fel och jag kunde inte anvnda den efter installtionen och jag tog och avinstallera allt (allts via install unistall och ocks kollat att det inte existerar ngon folder kvar i program files) men nu nr jag ska installera ngon anna version tex wmp 11 via piratebay s sger den att jag redan har en nyare version installerad
Jag har frskt att f tag p samma eller en nyare version men ej hittat nnu s nu behver jag hjlp
Jag mste ha wmp och winamp r inte ett alternativ s om ngon vet vars man laglit kan f tag p wmp 12 + s linka och annars s frklara vars jag kan ska fr att hitta ett mindre laglit alternativ
Och till sist kanke det finns ngon som vgar gissa hur jag kan bli av med problemet och bara installera tex wmp 11 tack p frhand