2004-04-01, 14:04
Medlem
söker ett program man kan använda sig av för att tanka hem små filmklipp som länkas till hemsidor, ifrån vilka man inte kan spara hem filmklippen från..
Citera
2004-04-01, 15:29
Medlem
AnkBanks avatar
Brukar det inte alltid fungera att klicka nere i högra hörnet av quick-time plug-in och välja "save as source" eller "save as movie" eller något liknande.

Om inte så är ju det lättaste alternativet att välja "visa källa" och bara kopiera länken.
Har hittills aldrig varit med om att QT varit streamat som t.ex mmst.

Eller väntar man för att se om en eller annan faktiskt känner till ett program
Citera
2004-04-01, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkBank
Brukar det inte alltid fungera att klicka nere i högra hörnet av quick-time plug-in och välja "save as source" eller "save as movie" eller något liknande.

Om inte så är ju det lättaste alternativet att välja "visa källa" och bara kopiera länken.
Har hittills aldrig varit med om att QT varit streamat som t.ex mmst.

Eller väntar man för att se om en eller annan faktiskt känner till ett program

Eller ännu bättre, någon kanske kan förklara för mig varför just bla "spara som källfil" inte är markerad när jag trycker där (asså den går inte att klicka på)
Citera
2004-04-02, 02:33
Medlem
rausings avatar
man måste ha quicktime pro för att kunna spara ner filmer via webbläsaren, löjligt men sant. det går inte ens att köra filmerna i fullskärm utan att köpa pro.
Citera
2004-04-02, 03:30
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rausing
man måste ha quicktime pro för att kunna spara ner filmer via webbläsaren, löjligt men sant. det går inte ens att köra filmerna i fullskärm utan att köpa pro.
Köpa? Det behövs inte.
Citera
2004-04-02, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rausing

Tog hem QT Pro 6.4 från DC, funkar ändå inte att spara ned.. vad gör jag för fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in