• 1
  • 2
2004-04-01, 12:50
Awaiting Email Confirmation
Jag skulle vilja ha lite tips på bra, fungerande bantningspiller. Har hört talas om bland annat Lepigen och Stacker. Är någon av dessa bra? Äter rätt gör jag, och försöker motionera så mycket jag kan. Men med jobb och studier blir det tyvärr inte mycket tid över till sånt Därför skulle jag gärna vilja ha lite "hjälp på traven"....

Någon som har tips/erfarenheter?

Tacksam för svar!
Citera
2004-04-03, 03:20
Medlem
DunderUnos avatar
Pyruvat fungerar..

OT, men mycket värdefull info:

Gå in på http://www.paulun.se/paulun.asp !
Fredrik Paulún är typ en av sveriges bästa näringslärare (eller vad fan han är ) och på den där sidan kan du lära dig hur du verkligen gör för att gå ned i vikt.
Bantningsmedel har ingen stor effekt på kroppen jämfört med träningsmetoder som går att lära sig.

Intervallträning (HIIT) t.ex, är en metod som ökar tillväxthormonet.
Citat:
Ursprungligen postat av http://www.paulun.se/paulun_pop.asp?idContent=325
Det finns studier som visar att mängden tillväxthormon ökade med 2 000%! Samtidigt steg testosteronnivåerna med 38%. Eftersom tillväxthormon är en mycket effektiv fettförbrännare kanske det skulle vara bra att inleda ett förbränningspass med ett par tuffa omgångar intervallträning.

Skulle vilja se ett piller som ökade tillväxthormonet med 2000% bara sådär
Efter denna träning bränner man fett mycket mer effektivt, som det står.

Jag råder dig starkt att läsa dig blå på fakta på den sidan. Efter det kommer du bränna fett mycket effektivare.

Tillbaks till topic..
Men självklart finns det bantningspiller som fungerar, men de är inte många.
ECA (Stacker) skall vara effektivt och hjälpa motivation och förbränning en viss del. Annars funkar Koffein också helt okej för fettförbränningen(vilket ingår i ECA).
Pyruvat skall tydligen fungera bäst av alla bantningsmedel. Läs på http://www.paulun.se/paulun_pop.asp?idContent=352 om det med.
Citera
2004-04-03, 03:24
Bannlyst
finns inget som slår amfetamin.. Effedrin kanske oxå skulle kunna va nått? www.medicinakuten.com
Citera
2004-04-03, 09:11
Medlem
Dr Fetmas avatar
Det finns inga mirakelkurer. Det är bara god mat, motion och frisk luft som håller kroppen i form!
Citera
2004-04-03, 18:08
Medlem
DunderUnos avatar
hmm

Problemet är att inte särskillt många vet vad bra mat är för något.
Många tror ju att de ska gå ner i vikt för att de äter t.ex. hårda mackor med smör på, men i själva verket är just hårt knäckebröd ganska snabba kolhydrater.

Det gäller att lära sig hur snabba kolhydrater det man äter har, och vilket näringsvärde det har.

Visste ni att en del glasspaket är nyttigare än blodpudding?
Citera
2004-04-03, 18:44
Medlem
Lepigen innehåller Efedrin

Visst går du ner i vikt, men sen när du slutar käka dom så går du ju upp igen eftersom "kuren" går mer eller mindre ut på att svälta
Citera
2004-04-03, 19:24
Medlem
Curls avatar
Någon som vet om fiskoljan som lovordas så är samma sak som omega 3 kapslarna? För den hemska smakens skull.
Citera
2004-04-03, 22:23
Bannlyst
Som vanligt rekommenderar jag clobenzorex/asenlix.
Det är ett amfetaminderivat som tar död på hungerkänslorna i 6-7 timmar. Dessutom tycker jag man blir på lite bättre humör (men det är inget att kicka på)

Det är dessutom inte narkotikaklassat trots att det är en -amfetamin. Således lagligt att ta in i Sverige.

OBS: om ni måste göra drogtester kan clobenzorex ge utslag på testerna eftersom det metaboliseras till små mängder amfetamin i kroppen

PS. Som sagt: det här är ingen drog man kickar på, så det är meningslöst att köpa den för att bli "speedad". Har själv köpt de på en internetbutik (säger inte vilken, så skicka inga PM) för en ganska saftig summa (600 spänn ungefär) vilken innehåller 60 doser
Citera
2004-04-04, 10:24
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Som vanligt rekommenderar jag clobenzorex/asenlix.
Det är ett amfetaminderivat som tar död på hungerkänslorna i 6-7 timmar. Dessutom tycker jag man blir på lite bättre humör (men det är inget att kicka på)

Det är dessutom inte narkotikaklassat trots att det är en -amfetamin. Således lagligt att ta in i Sverige.

OBS: om ni måste göra drogtester kan clobenzorex ge utslag på testerna eftersom det metaboliseras till små mängder amfetamin i kroppen

PS. Som sagt: det här är ingen drog man kickar på, så det är meningslöst att köpa den för att bli "speedad". Har själv köpt de på en internetbutik (säger inte vilken, så skicka inga PM) för en ganska saftig summa (600 spänn ungefär) vilken innehåller 60 doser

Hmm okej, det låter ju onekligen intressant...kan du inte skicka mej ett PM då? Skulle gärna vilja veta var jag kan få tag i det....snälla?

/Nevermind
Citera
2004-04-04, 11:00
Medlem
Dr Fetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderUno
Visste ni att en del glasspaket är nyttigare än blodpudding?

Blodpuddingen i sig är inget farligt, det är de feta tillbehören som man ska akta sig för.
Citera
2004-04-14, 03:48
Medlem
Hej!

Jag käkar Stacker7. Måste säga att dom är skitbra. Har gått ner några kilon på dom. Slarvat lite..Det bästa är att man blir såååå pigg på dom. Får extra energi på köpet.. Men mår bra på dom. Du blir absolut inte hungrig på dom. Däremot jävligt törstig. Bra är ju det. Man ska dricka mkt vatten ju.. Har märkt att man får lite hjärtklappningar på dom, men inte så farligt. Tycker inte dom är dyra heller. 447 kr (inkl. frakt) på naturensdroger.nu. Good Luck!
Citat:
Ursprungligen postat av Nevermind
Jag skulle vilja ha lite tips på bra, fungerande bantningspiller. Har hört talas om bland annat Lepigen och Stacker. Är någon av dessa bra? Äter rätt gör jag, och försöker motionera så mycket jag kan. Men med jobb och studier blir det tyvärr inte mycket tid över till sånt Därför skulle jag gärna vilja ha lite "hjälp på traven"....

Någon som har tips/erfarenheter?

Tacksam för svar!
Citera
2004-04-14, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ask_ungen
Jag käkar Stacker7. Måste säga att dom är skitbra. Har gått ner några kilon på dom. Slarvat lite..Det bästa är att man blir såååå pigg på dom. Får extra energi på köpet.. Men mår bra på dom. Du blir absolut inte hungrig på dom. Däremot jävligt törstig. Bra är ju det. Man ska dricka mkt vatten ju.. Har märkt att man får lite hjärtklappningar på dom, men inte så farligt. Tycker inte dom är dyra heller. 447 kr (inkl. frakt) för 100 st på naturensdroger.nu. Good Luck!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in