• 1
  • 2
2010-05-06, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RocknRollPussy
du får se det som en påminnelse nästa gång du missar för många läkartider.

Hehe, mjo, jag lär ju lära av mitt misstag den här gången. Kanske.

Jag är inte direkt sugen på att ens träffa den här elaka tantan igen. Lär ju få börja om min behandling efter det här. Nej tack!
Citera
2010-05-06, 18:07
Medlem
heinos avatar
Paroxetin var inte så rolig att sluta med minns jag.
Jag skulle gå till en privatmottagning och skaffa medicinen.
Citera
2010-05-06, 19:43
Medlem
Just nu är jag irriterad, aggressiv, fryser, spänd i käken, arg som fan och allmänt jätteemotionell. Pendlar för fan mellan gråt och ilska.

Om detta är en försmak av vad som komma skall. Hur fan ska jag hantera detta såvida jag inte får tag i piller? Kan ju lägga till att det här kommer i en period som jag försöker sluta snusa i också. Allting är bokstavligen skit.

Några tips?
Citera
2010-05-07, 10:48
Medlem
RocknRollPussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurosis
Just nu är jag irriterad, aggressiv, fryser, spänd i käken, arg som fan och allmänt jätteemotionell. Pendlar för fan mellan gråt och ilska.

Om detta är en försmak av vad som komma skall. Hur fan ska jag hantera detta såvida jag inte får tag i piller? Kan ju lägga till att det här kommer i en period som jag försöker sluta snusa i också. Allting är bokstavligen skit.

Några tips?
jag köpte valerina forte. hjälpte litegrann..stackare..måste va jättejobbigt..du borde anmäla din läkare..
Citera
2010-05-07, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RocknRollPussy
jag köpte valerina forte. hjälpte litegrann..stackare..måste va jättejobbigt..du borde anmäla din läkare..

Kanske borde jag anmäla henne, men det är trots allt lite mitt eget fel att tanten inte vill skriva ut pillerna åt mig. Är det en lång process som kommer äta mycket tid?

Tror jag guilt trippar henne istället och ställer in min tid med meddelandet: Tack för en härlig utsättningstid, Mrs Mengele!
Citera
2010-05-08, 11:20
Medlem
RocknRollPussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neurosis
Kanske borde jag anmäla henne, men det är trots allt lite mitt eget fel att tanten inte vill skriva ut pillerna åt mig. Är det en lång process som kommer äta mycket tid?

Tror jag guilt trippar henne istället och ställer in min tid med meddelandet: Tack för en härlig utsättningstid, Mrs Mengele!
asså man ska ju alltid anmäla läkare för sånthär. det är viktigt.

sen utreder dom ju henne inte dig.

Hon hade bara kunnat skriva ut nytt recept, tar 2min på hennes dator...det hon gör är onödigt och farligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in