2010-05-05, 19:00
Medlem
FHCs avatar
tjenare
jag och några polare har tänkt åka till tyskland i sommar för att införskaffa lite välbehövlig öl

har läst dom flesta tysklandstrådarna men har inte hittat svaret på denna fråga någonstans.

får man ta med sig drickat över gränsen vid kontroll om alla i bilen inte är 20?

2010-05-05, 19:16
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FHC
tjenare
jag och några polare har tänkt åka till tyskland i sommar för att införskaffa lite välbehövlig öl

har läst dom flesta tysklandstrådarna men har inte hittat svaret på denna fråga någonstans.

får man ta med sig drickat över gränsen vid kontroll om alla i bilen inte är 20?

Ja... eller njae.. Den som är över 20 får ta med sig. Ni får med andra ord bara ta med er en "ranson" s.a.s. om bara enär över 20 (vilket iofs nästan bara är möjligt ändå med tanke på bilens totalvikt).
2010-05-05, 19:58
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FHC
tjenare

Är man läskunnig finns svaret här: https://www.flashback.org/t443323 /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in