• 1
  • 2
2010-05-05, 18:44
Medlem
Mr.5s avatar
Har snusat Göteborgs Rapé i snart 5 år å känner att jag vill nog byta snus,
men vet dock inte så många som e goda & ligger på ett bra pris.

så frågan till er snusare: Vilken snus skulle ni rekommendera och vad ligger priset på den
Citera
2010-05-05, 18:46
Medlem
Innersts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.5
Har snusat Göteborgs Rapé i snart 5 år å känner att jag vill nog byta snus,
men vet dock inte så många som e goda & ligger på ett bra pris.

så frågan till er snusare: Vilken snus skulle ni rekommendera och vad ligger priset på den

Testa general silver, blandning mellan vanlig general å general white, nog en bra början om du skall sluta snusa "fin snus" :P
Citera
2010-05-05, 18:46
Medlem
Grov lös

Olika (paritet med Rape)
Citera
2010-05-05, 18:51
Medlem
Infekterads avatar
Jag snusade Göteborgs Rapé för många år sedan, efter det övergick jag till Grov.
Dock så är det General som gäller nu, efter många års sökande efter den rätta snusen
Citera
2010-05-05, 18:52
Medlem
santanders avatar
grovsnus original e fina grejer det
Citera
2010-05-05, 18:54
Medlem
Mr.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerst
Testa general silver, blandning mellan vanlig general å general white, nog en bra början om du skall sluta snusa "fin snus" :P
General silver säger du vad kostar den da ? :P
Citera
2010-05-05, 18:56
Medlem
Mr.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infekterad
Jag snusade Göteborgs Rapé för många år sedan, efter det övergick jag till Grov.
Dock så är det General som gäller nu, efter många års sökande efter den rätta snusen
Många som har stannat på General :P få nästan ta en runda i en tobaks affär å prova på mig några stycken å se
Citera
2010-05-05, 19:04
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Många som har stannat på General :P få nästan ta en runda i en tobaks affär å prova på mig några stycken å se

Gick över ifrån Rapé till General första gången jag bytte snus, vilket var en total helomvändning.
Citera
2010-05-05, 19:10
Medlem
Mr.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Gick över ifrån Rapé till General första gången jag bytte snus, vilket var en total helomvändning.
ja, man blir ju lite små sugen på gå över till General. Dock blev ja mycket intresserad på den General Silver ? aldrig hört talas om, men den kanske är nått
Citera
2010-05-05, 19:28
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
ja, man blir ju lite små sugen på gå över till General. Dock blev ja mycket intresserad på den General Silver ? aldrig hört talas om, men den kanske är nått

Tror jag nog främst för att det är en blandning mellan original och portion. Däremot har jag aldrig skymtat snuset i fråga i någon butik och hörde först om den första gången här i tråden...
Citera
2010-05-05, 19:31
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Tror jag nog främst för att det är en blandning mellan original och portion. Däremot har jag aldrig skymtat snuset i fråga i någon butik och hörde först om den första gången här i tråden...
Där vart det lite fel va?
Citera
2010-05-05, 19:40
Medlem
Nuke-it-alls avatar
Testa tre ankare! Riktigt gott snus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto