2010-05-05, 17:07
Medlem
Fick ett presentkort hos Jack & Jones så gick in på deras hemsida och valde ut ett par saker men nu när jag skall betala med mitt presentkort hittar jag ingenstans där man skriver in presenkortskoden.

Så här står det i FAQ:
Hur utnyttjar jag en rabattkod?
"Du knappar in koden på rätt ställe — i betalningsmomentet — och klickar på Uppdatera, så att koden kommer med i beställningen. Om koden inte står på beställningen kan vi inte lägga till den i efterhand (men du kan eventuellt utnyttja den i en senare beställning). "

har fan letat i 20 minuter nu och blir snart galen.. antagligen är jag blind och har missat nått uppenbart ställe, hjälp uppskattas!
Citera
2010-05-05, 18:04
Medlem
Einar Bergs avatar
Har du testat att maila Jack & Jones?
Citera
2010-05-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einar Berg
Har du testat att maila Jack & Jones?

Jepp, gjorde det men inte fått svar än. Får väl det imorgon förhoppningsvis så man kan får väl lägga beställningen då om jag inte får nån lösning här innan

Bad ett par polare gå in och kolla om de kunde hitta nått, men de kunde inte det heller. Skönt att få bekräftat att man inte blivit blind. Skumt är det iaf.
Citera
2011-03-23, 18:08
Medlem
Aniss avatar
Har samma problem, har inga pengar på kortet och har 800kr på mitt J&J kort, och när man ska betala kommer det bara upp kortbetalning eller faktura betalning, om jag inte hittar det snart så kastar jag ut plåtburken från fönstret,

JAG BLIR GALEN
Senast redigerad av Anis 2011-03-23 kl. 18:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in