Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-07, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Camiso
Jag vet massor med fjortisar som tyvärr skaffar barn,och pluggar,så speciellt underligt är det nog inte.

Jo förvisso..vi får vänta och se vad som kommer fram. Det vanligaste är nog ändå att kvinnor pluggar/jobbar i början av en graviditet..det är ju inte ovanligt att de sen tar ut ledighet från och med sjunde månaden. Det lät så oplanerat att börja skolan så sent i graviditeten. Men omöjligt är det ju inte.
Citera
2010-05-07, 15:06
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fukk-Fejs
Hon VAR gravid enligt källa som står familjen nära

Att hon var extremt våldsam var också sant.Dock använde hon bara våldet mot sin mor,som vid ett flertal tillfällen kommit med mkt skador.
Har även hört att hon snodde sprit,mobiler mm hemma för att sälja.

Du snackar skit.
Citera
2010-05-07, 15:07
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadim
Jag vet att jag nu hamnar lite OT, men Barzans mamma kommer till Sverige för tre år sen "för att skapa ett bättre liv." Man har inga egentliga flyktingskäl, hon verkar inte ha en utbildning som kan bidra till Sveriges utveckling. Skälen verkar vara att hon hade svårt att klara sig i hemlandet. Hon har däremot en klart problematisk son som nu orsakat ett livslångt trauma för BOs närmaste.

Vi måste faktiskt få lite ordning på invandringen av dessa grupper, eller så måste vi ta hand om dem på ett annat sätt vilket skulle innebära att kostnaderna kanske fördubblas.

Tyvärr är det så att om mamman hade avvisats pga inga flyktingskäl hade Beatrice med all sannolikhet levt idag.

Hon kom tillbaks till Sverige för 3 år sedan!!!!!!!!!! Vet du hur länge hon hade varit här innan?
Citera
Medlem
Fukk-Fejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Du snackar skit.

Jo visst du..
Varför skulle jag skriva det här då?
Citera
Medlem
Zookys avatar
Citat:
Jag vet att jag nu hamnar lite OT, men Barzans mamma kommer till Sverige för tre år sen "för att skapa ett bättre liv." Man har inga egentliga flyktingskäl, hon verkar inte ha en utbildning som kan bidra till Sveriges utveckling. Skälen verkar vara att hon hade svårt att klara sig i hemlandet. Hon har däremot en klart problematisk son som nu orsakat ett livslångt trauma för BOs närmaste.

Vi måste faktiskt få lite ordning på invandringen av dessa grupper, eller så måste vi ta hand om dem på ett annat sätt vilket skulle innebära att kostnaderna kanske fördubblas.

Tyvärr är det så att om mamman hade avvisats pga inga flyktingskäl hade Beatrice med all sannolikhet levt idag.

självklart kan man tänka så som du gör.

Men man kan ju även tänka att om inte Mats Alms mamma hade tryckt ut Mats, så hade Linda levt idag.
Citera
2010-05-07, 15:08
Medlem
trickydicks avatar
Det har ju varit några ungdomsmord de senaste åren. Hur ofta har gärningsmannen varit utländsk?
Citera
2010-05-07, 15:13
Medlem
sadims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattella
Hon kom tillbaks till Sverige för 3 år sedan!!!!!!!!!! Vet du hur länge hon hade varit här innan?

1) Var står det att flytten till Sverige innebar en flytt TILLBAKA?
2) Nej, jag vet inte hur länge hon varit i Sverige innan? Vet du?
Citera
2010-05-07, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Det har ju varit några ungdomsmord de senaste åren. Hur ofta har gärningsmannen varit utländsk?

Aftonbladet tog ju upp 5 ungdomsmord, 3 av morden begicks av GMs som har utländsk etnicitet.
Citera
2010-05-07, 15:15
Medlem
sadims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zooky
självklart kan man tänka så som du gör.

Men man kan ju även tänka att om inte Mats Alms mamma hade tryckt ut Mats, så hade Linda levt idag.

Det skulle vara en aning svårt att lagstifta mot att svenskar inte får föda barn. Men att begränsa invandringen vore en bagatell rent juridiskt. Förstår du skillnaden?
Citera
2010-05-07, 15:17
Medlem
kattellas avatar
Citat:
1) Var står det att flytten till Sverige innebar en flytt TILLBAKA?
2) Nej, jag vet inte hur länge hon varit i Sverige innan? Vet du?

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1979261/misstankte-mordarens-mamma-han-grat-och-slog-sig-sjalv
Citera
2010-05-07, 15:18
Medlem
sadims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Aftonbladet tog ju upp 5 ungdomsmord, 3 av morden begicks av GMs som har utländsk etnicitet.

Och vi vet ju redan tack vare BRÅ att MENA-invandrare har en högre odds-kvot när det gäller grova våldsbrott.
Citera
2010-05-07, 15:23
Medlem
meiis avatar
"Hon VAR gravid enligt källa som står familjen nära

Att hon var extremt våldsam var också sant.Dock använde hon bara våldet mot sin mor,som vid ett flertal tillfällen kommit med mkt skador.
Har även hört att hon snodde sprit,mobiler mm hemma för att sälja.
"

Nu önskar jag att någon anhörig till tjejen kommer in här och skrivr HUR det verkligen är för det är SÅ hemskt om det går rykten som detta om inte är sant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in