Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-12, 00:17
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Det är inte helt fel precis.
Om man leker med grottmänniskor så kan det (tyvärr) sluta såhär..
Eller så här.
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1874761/emma-20-blev-brutalt-misshandlad-i-kristianstad

När tusan skall folk vakna upp?
Hur många flera av våra svenska flickebarn ska behöva offras på denna heliga mångkulturens altare?

Många....! Klart vi skall vara fina och ta in dessa kurder/albaner/somalier/ziggisar .....de är ju missförstådda...!!
Citera
2010-05-12, 00:57
Medlem
Cxccxcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.J.S
Jaha..stackars flicka ....tacka gärna gärna de hycklade politikerna som fortsätter att ta i smuts som gärningsmannen till sverige!
Man undrar hur länge sveriges naivitet skall fortgå...

Vadå stackars flicka, som man bloody bäddar får man ligga. Med det menar jag, flugor drar sig till skit av en anledning, inte sant?
Citera
2010-05-12, 01:16
Medlem
Cxccxcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen

Där är problemet,

-hur kommer det sig att modern står och lagar middag medan lil fjortisen är ute och härja? Och inte nog med det, hennes favorit sysselsättning verkade vara att sära på benet åt halv-människa som denna: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Khalid_Shaikh_Mohammed_after_capture.jpg

Näääh du, good ridense.
Senast redigerad av Cxccxc 2010-05-12 kl. 01:19.
Citera
2010-05-12, 08:07
Medlem
Garanterat en neger mellan 15 - 19 år..
Citera
2010-05-12, 09:06
Medlem
Intensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Samtidigt undrar man ju vad fan dessa tjejer tänker med när dom blir tillsammans med dessa killar. Om man inte är en riktigt dålig människokännare så måste man ju MÄRKA/SE att dessa har våldstendenser, eller åtminstone märka tendenser hos den andra som i framtiden skulle kunna innebära tråkigheter vid en seperation eller vid ett allvarligt bråk. Det märks liksom vad det är för en sorts person.. Säger inte att flickorna får skylla sig själva, men ändå känner jag inte lika stor empati för dom när dom faktiskt själva väljer att bli tillsammans med dessa invandrarkillar. Ju mer jag tänker på det desto mindre synd tycker jag om dom.

Hoppas att tjejer öppnar ögonen efter senaste tidens händelser och inser att dom helt enkelt ska ge fan i att umgås med sådana invandrarkillar.

Det är ju just det som lockar ...
Citera
2010-05-12, 09:42
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cxccxc
Där är problemet,

-hur kommer det sig att modern står och lagar middag medan lil fjortisen är ute och härja? Och inte nog med det, hennes favorit sysselsättning verkade vara att sära på benet åt halv-människa som denna: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Khalid_Shaikh_Mohammed_after_capture.jpg

Näääh du, good ridense.

Ja, kan instämma! Vill inte lägga sten på sorgen, men kan inte annat än undra hur BO's föräldrar tänkt och agerat när hon uppenbarligen haft en sådan förmåga att hamna i dåligt och kulturfrämmande sällskap? Man borde ju ha anat att flickan var i uppenbar livsfara som umgicks med detta drägg, infesterad av våldsdyrkan och hederskultur upp över öronen.

Visserligen OT, men å andra sidan känns det onekligen som om Svea Rikes föräldrar i gemen tillåter vad som helst. Vid en promenad under helgen i den lilla stad jag berikar med min blonda skalle, noterade jag ett oroväckande högt antal (svenska) fjortissprutluder som ogenerat hängde runt halsen på, och hånglade med diverse kulturberikaryngel. De senare alla med muselman, gäng- och värstingattribut i klädsel och uppförande. Tyvärr följer detta bara en lång tradition av dålig smak och uppförande hos svenska kvinnor, som har ett enastående dåligt rykte över hela världen.
Citera
2010-05-12, 17:25
Medlem
Men handlar detta eg om att en ung tjej är ute prövar på livet och hennes mamma lagar mat?

Hon är DÖD , borta och kommer ALDRIG tillbaka.

En kille har DÖDAT henne.

Det är inte bara invandrar killar dom dödar det är helsvenska killar oxå.

Att kalla en tonåring som bara är en tonåring fula ord hjälper väl ingen.

Ännu mer respektlös är den så kallade minnessidan på FB herre gud vad är problemet.

Man kan spekulera och man kan diskutera men lägga skuld på föräldrar och en levnadsglad tonåring???

Jag hoppas mördaren får ett helvete och ett straff han förtjänar verkligen.

Finns väl de som tycker flickstackarn förtjänade dö för sitt "syndiga" levende ...

Sen finns de vuxna som inte känner av onda människor så hur skulle hon kunna gjort de?

Sen tror jag att invandrar killar har en förmåga få tjejer känna sig väldigt speciella och ge dom uppmärksamhet som de flesta osäkra tonåringar killar som tjejer behöver, så svenska killar får väl bättra på sin charm då så slipper dom hänga på "slödder"
Citera
2010-05-12, 17:36
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Men handlar detta eg om att en ung tjej är ute prövar på livet och hennes mamma lagar mat?

Hon är DÖD , borta och kommer ALDRIG tillbaka.

En kille har DÖDAT henne.
Och det ofödda barnet.
Citat:
Det är inte bara invandrar killar dom dödar det är helsvenska killar oxå.
Sant.
Citat:
Att kalla en tonåring som bara är en tonåring fula ord hjälper väl ingen.
Nej, men att konstatera att fruntimret är turkmadrass kan nyansera bilden en aning.
Citat:
Ännu mer respektlös är den så kallade minnessidan på FB herre gud vad är problemet.

Man kan spekulera och man kan diskutera men lägga skuld på föräldrar och en levnadsglad tonåring???

Jag hoppas mördaren får ett helvete och ett straff han förtjänar verkligen.

Finns väl de som tycker flickstackarn förtjänade dö för sitt "syndiga" levende ...
Ingen förtjänar att dö, framförallt inte det ofödda barnet som inte på något sätt kunde rå för att det blev som det blev.
Citat:
Sen finns de vuxna som inte känner av onda människor så hur skulle hon kunna gjort de?
Låtit bli att sära för kulturberikaren!
Citat:
Sen tror jag att invandrar killar har en förmåga få tjejer känna sig väldigt speciella och ge dom uppmärksamhet som de flesta osäkra tonåringar killar som tjejer behöver, så svenska killar får väl bättra på sin charm då så slipper dom hänga på "slödder"
Den som sig in i leken ger...
Citera
2010-05-12, 21:31
Medlem
karkaroffs avatar
Har det kommit in nån mer info om fallet? Har för mig det stod att det skulle va omhäktning? idag onsdag? Har kurden sagt nått mer om hans lek med tafatt? Har de även spelat pingis kanske?
Citera
2010-05-12, 21:52
Medlem
Troians avatar
Verkade på Efterlyst som att det skickats från hennes telefon att somalier, en med kniv, hade förföljt henne. Förmodligen är det då killen som skickat det... Ska man tolka det som att en kniv kanske är mordvapnet?
Citera
2010-05-12, 21:56
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Verkade på Efterlyst som att det skickats från hennes telefon att somalier, en med kniv, hade förföljt henne. Förmodligen är det då killen som skickat det... Ska man tolka det som att en kniv kanske är mordvapnet?
Trubbigt våld verkar det som de flesta medier rapporterat om.
Citera
2010-05-12, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Var det ett vilseledande SMS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in