Citat:
Ursprungligen postat av Cxccxc
Där är problemet,
-hur kommer det sig att modern står och lagar middag medan lil fjortisen är ute och härja? Och inte nog med det, hennes favorit sysselsättning verkade vara att sära på benet åt halv-människa som denna:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Khalid_Shaikh_Mohammed_after_capture.jpg
Näääh du, good ridense.
Ja, kan instämma! Vill inte lägga sten på sorgen, men kan inte annat än undra hur BO's föräldrar tänkt och agerat när hon uppenbarligen haft en sådan förmåga att hamna i dåligt och kulturfrämmande sällskap? Man borde ju ha anat att flickan var i uppenbar livsfara som umgicks med detta drägg, infesterad av våldsdyrkan och hederskultur upp över öronen.
Visserligen OT, men å andra sidan känns det onekligen som om Svea Rikes föräldrar i gemen tillåter vad som helst. Vid en promenad under helgen i den lilla stad jag berikar med min blonda skalle, noterade jag ett oroväckande högt antal (svenska) fjortissprutluder som ogenerat hängde runt halsen på, och hånglade med diverse kulturberikaryngel. De senare alla med muselman, gäng- och värstingattribut i klädsel och uppförande. Tyvärr följer detta bara en lång tradition av dålig smak och uppförande hos svenska kvinnor, som har ett enastående dåligt rykte över hela världen.