Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-11, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tingeling123
Ny info

En som pratade med BEA kl 19 mordkvällen ( i tele?)e på förhör han/hon kanske kan bidra med om Bea berättade vem/vilka hon skulle träffa och om hon sagt något som kan tillföra utredningen

Hur fick du reda på detta?
Känner du personen? Isof kan du väl be människan att kanske sätta sig ner och skriva lite här.

Fast tvivlar nog på att människan gör det! Vore kanske inte så smart.
Citera
2010-05-11, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ny info

En som pratade med BEA kl 19 mordkvällen ( i tele?)e på förhör han/hon kanske kan bidra med om Bea berättade vem/vilka hon skulle träffa och om hon sagt något som kan tillföra utredningen

Vi får hoppas att han/hon kan hjälpa polisen..vet du om den personen kontaktade polisen själv, eller har h*n blivit kontaktad av dem? (Intressant om de kollar upp mobillistorna.) En som pratat med Bea så nära inpå händelsen är ju viktig..
Citera
2010-05-11, 14:24
Medlem
PeterNosters avatar
Det måste väl vara något fel i födelseattesten på denne man.
http://sv.wordpress.com/tag/mord/

Drog upp bilden i photoshop. Skulle tippa på 30 år.
Citera
2010-05-11, 14:35
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Det måste väl vara något fel i födelseattesten på denne man.
http://sv.wordpress.com/tag/mord/

Drog upp bilden i photoshop. Skulle tippa på 30 år.
Ja inte ser han ut att vara 16 i alla fall, men är väl som vanligt att man kan plussa på 10-15 år på dom här flyktingbarnen..
Citera
2010-05-11, 14:42
Medlem
minesofterrors avatar
nja det där är väl bara någon tecknad bild eller är mina ögon så knäppa ?
Citera
2010-05-11, 14:44
Bannlyst
så här ser han ut

http://politisktinkorrekt.info/2010/05/08/mordet-pa-beatrice-finns-motivet-i-den-s-k-hederskulturen/
Citera
2010-05-11, 15:23
Medlem
tingeling123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divann
Hur fick du reda på detta?
Känner du personen? Isof kan du väl be människan att kanske sätta sig ner och skriva lite här.

Fast tvivlar nog på att människan gör det! Vore kanske inte så smart.

Tror inte att personen vill skriva här utan ni får nöja er med info från andrahand
Citera
2010-05-11, 15:24
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minesofterror
nja det där är väl bara någon tecknad bild eller är mina ögon så knäppa ?

Det var visst nån avatar som råkade vara på artiklarna om detta mord men även på andra såg jag nu. Sorry.
Citera
2010-05-11, 15:25
Medlem
tingeling123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Vi får hoppas att han/hon kan hjälpa polisen..vet du om den personen kontaktade polisen själv, eller har h*n blivit kontaktad av dem? (Intressant om de kollar upp mobillistorna.) En som pratat med Bea så nära inpå händelsen är ju viktig..

Ja eller hur han/hon kan ju ha fått väldigt viktig info av BEA ...vet ej nu om han/hon själv kontaktat polisen eller tvärtom utan att personen skulle förhöras ang detta under eftermiddagen så fort jag vet mer så skriver jag
Citera
2010-05-11, 15:30
Medlem
tingeling123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo

har de ens hittat mobilerna då? Det vore ju kanon om de har
Citera
2010-05-11, 16:06
Medlem
Vet inte om detta kommit upp i tråden tidigare, då jag var tvungen att göra en användare och vänta på att den skulle bli aktiverad har jag inte kunnat posta något. Beatrice's soclog: http://beeafredrixon.soclog.se/p/
Men man måste tydligen ha ett konto på Bilddagboken för att kunna se den. Hon har inte skrivit något som tillför något men kan ju vara intressant att kolla ändå.
På tal om något annat, jag tycker det är sjukt att mördarna går igenom ett test för att kolla om dom är psykiskt sjuka. I mina ögon är man väldigt sjuk och något är VÄLDIGT fel när man gör något sånt mot en annan människa. Sen undrar jag bara när fan mördandet ska sluta? Man läser ju om mord dagligen. Fy fan.
Citera
2010-05-11, 16:21
Bannlyst
Citat:
har de ens hittat mobilerna då? Det vore ju kanon om de har

Det vet jag inte om de har..men, polisen behöver inte finna mobilerna för att kunna se vilka samtal som har ringts eller tagits emot. Det finns sparat hos operatörerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in