• 1
  • 2
2010-05-04, 23:48
Medlem
Vet inte riktigt hur jag ska skriva så ni förstår vad jag menar, men jag gör ett försök.

Jag tränar boxning i en liten förening där jag är enda tjejen, ca 20 killar.

hur ska jag som tjej på bästa sätt bete mig för att vara så attraktiv som möjlig?

är det så enkelt som att killar inte kan se nåt fint i någon som kan spöa skiten ur en?
Citera
2010-05-04, 23:51
Medlem
Aasinairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaraz
Vet inte riktigt hur jag ska skriva så ni förstår vad jag menar, men jag gör ett försök.

hur ska jag som tjej på bästa sätt bete mig för att vara så attraktiv som möjlig?

är det så enkelt som att killar inte kan se nåt fint i någon som kan spöa skiten ur en?

Är du där för att boxas eller för att behaga karlar?
Citera
2010-05-04, 23:52
Medlem
Brypakets avatar
Ställer samma fråga som föregående.
Citera
2010-05-04, 23:55
Medlem
det är mest en allmän undran =)
Citera
2010-05-04, 23:57
Medlem
Citat:

Sminka dig innan träning, bli inte alltför svettig, ha inte på någon sån där ful hjälm och absolut inte tandskydd för det är inte attraktivt alls. Puta med brösten och rumpan, le mot alla och flörta så mycket det går. Sparras du med någon ska du skratta och fjanta runt och någon gång ibland slå med handflatan från sidan mot motståndarens sida eller arm (svårt att förklara). En stenhård på snoken är liksom inte bra ur raggningssynpunkt.

Allvarligt talat, du är väl där för att boxas?!?!
Citera
2010-05-04, 23:59
Medlem
Citat:

Fint med tjejer som tränar. Bara dom inte plockar upp den där jobbiga "Michelle Rodriguez
tough girl attityden". Du vet, ser lite sådär halv arg ut och går som en kille med pendlande armar hela tiden och som konstant ska skuggboxas och måtta slag mot ens haka för att på något sätt påminna en om att hon kan boxas.

Ja, det är lika störande när killar gör det.
Citera
Bannlyst
Hur hårt brukar du spöa dessa killar? Att få en stryk av en tjej måste ta hårt på självförtroendet hur jämnställd du än är.
Du kan ju alltid duscha med dom, det skulle garanterat funka
Citera
Medlem
Aasinairs avatar
Citat:
det är mest en allmän undran =)

Om hur du ska vara så attraktiv i boxningsringen som möjligt?
Eller om killar är rädda för tjejer som boxas?

På fråga ett skulle jag råda dig till att folkusera på boxningen istället. På fråga två svarar jag att det inte skulle skrämma mig.
Senast redigerad av Aasinair 2010-05-05 kl. 00:02.
Citera
2010-05-05, 00:01
Medlem
arsamiluks avatar
Citat:

Ojoj, ni tjejer har verkligen ingen koll på vad manlighet handlar om. Anledningen till att män inte attraheras av boxartjejer, trots att tuffa och starka tjejer framställs så bra i hollywood, handlar om att vi vill vara mannen i förhållandet. Lika lite som de flesta tjejer inte vill ha en gråtande liten pojke som partner så vill inte män ha någon manlig kvinna.

I ett förhållande så skyddar JAG oss ifrån någonting hotande. Det är min uppgift som man. Hotar någon min hona så bör den saken springa iväg fort som fan. Det är oerhört nedvärderande för en man att ha en partner som är starkare eller manligare än han själv.

Det verkar vara en trend i Sverige att tjejer ska vara så starka och duktiga och det är förbannat tröttsamt att se skiten. Vill du vara attraktiv så bete dig som en kvinna.
Citera
2010-05-05, 00:01
Medlem
självklart är jag där för att boxas, och om jag får säga det själv, så är jag duktig. det jag undrar är om killar tycker det är "ohett"? =)
Citera
2010-05-05, 00:02
Medlem
Pushup BH, tajta korta shorts, men e du säker på att du vill va såå.. attraktiv där
det räcker med att du är enda tjejen där så lär du va attraktiv .. vet ej hur du ser ut men vi säger att du e medel. Kallar dette för "fängelse effekten" gymmar på ett ställe där det nästan bara e killar så när en brud kommer så lägger jag märke till det direkt fast jag ibland försöker att ej bry mig.
Citera
2010-05-05, 00:03
Medlem
Chanseys avatar
Jag tycker balett är hetare. Jag gillar den typiska svenska smalheten. Tjejen skall inte vara mer vältränad än jag!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in