Citat:
Ursprungligen postat av zaraz
Vet inte riktigt hur jag ska skriva så ni förstår vad jag menar, men jag gör ett försök.
Jag tränar boxning i en liten förening där jag är enda tjejen, ca 20 killar.
hur ska jag som tjej på bästa sätt bete mig för att vara så attraktiv som möjlig?
är det så enkelt som att killar inte kan se nåt fint i någon som kan spöa skiten ur en?
Ojoj, ni tjejer har verkligen ingen koll på vad manlighet handlar om. Anledningen till att män inte attraheras av boxartjejer, trots att tuffa och starka tjejer framställs så bra i hollywood, handlar om att vi vill vara mannen i förhållandet. Lika lite som de flesta tjejer inte vill ha en gråtande liten pojke som partner så vill inte män ha någon manlig kvinna.
I ett förhållande så skyddar JAG oss ifrån någonting hotande. Det är min uppgift som man. Hotar någon min hona så bör den saken springa iväg fort som fan. Det är oerhört nedvärderande för en man att ha en partner som är starkare eller manligare än han själv.
Det verkar vara en trend i Sverige att tjejer ska vara så starka och duktiga och det är förbannat tröttsamt att se skiten. Vill du vara attraktiv så bete dig som en kvinna.