2010-05-04, 13:07
Bannlyst
Hejsan alla trevliga!

Jag håller på med ett litet projekt där jag slutade på att bra avlönat jobb och börjat med dörr försäljning då alla säger att det suger och inte går att tjäna pengar där. Så jag beslöt mig för att prova detta och bevisa motsatsen. Jag kommer hålla på att uppdatera bloggen varje dag om det finns ett intresse.

Skriver mycket hur mina dagar har varit samt ger tips och råd som jag lärt mig igenom alla år som säljare till mina läsare.

Det jag behöver feedback, Har bara lagt upp mitt första inlägg , med av det att döma skulle ni bli intresserad av en sådan blogg??

http://thesalesman.bloggsida.se/

mvh
Citera
2010-05-04, 13:12
Medlem
cannaBes avatar
Eftersom sidan inte funkar så blir jag inte intresserad av att gå in på den igen.
Citera
2010-05-04, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Eftersom sidan inte funkar så blir jag inte intresserad av att gå in på den igen.

Det var konstigt, sidan fungerar på båda mina datorer samt olika webbläsare
Citera
2010-05-04, 13:19
Medlem
xertions avatar
En bra regel med reklam för bloggar är att aldrig göra reklam innan man kommit igång ordentligt med 10-20 inlägg.

Det finns inget innehåll där nu, vi kan inte kommentera särskilt mycket förutom ett introduktionsmeddelande. Dessutom är det liten chans att vi blir intresserade när det är så lite innehåll.

Sist men inte minst så är det väldigt vanligt att bloggar läggs ned väldigt snabbt. Om 1 månad kanske denna blogg är nere .
Citera
2010-05-04, 13:25
Bannlyst
Förstår precis vad du menar.

Men min anledning med detta var att kolla va läget om det finns en "marknad" för folk som skriver om ett sådant ämne. Sen huruvida ni följa den eller inte är upp till var och en.

Men tack så mycket för din feedback, några mer som har lite inputs ang detta?
Citera
2010-05-04, 13:28
Medlem
blotarns avatar
Jag arbetar inom yrket och kan helt klart tänka mig att läsa din blogg.
Citera
2010-05-04, 13:28
Bannlyst
Underbart!
Citera
2010-05-04, 13:34
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schepp
Hejsan alla trevliga!

Jag håller på med ett litet projekt där jag slutade på att bra avlönat jobb och börjat med dörr försäljning då alla säger att det suger och inte går att tjäna pengar där. Så jag beslöt mig för att prova detta och bevisa motsatsen. Jag kommer hålla på att uppdatera bloggen varje dag om det finns ett intresse.

Skriver mycket hur mina dagar har varit samt ger tips och råd som jag lärt mig igenom alla år som säljare till mina läsare.

Det jag behöver feedback, Har bara lagt upp mitt första inlägg , med av det att döma skulle ni bli intresserad av en sådan blogg??

http://thesalesman.bloggsida.se/

mvh

Du heter inte Jan och är halvportugis?
Citera
2010-05-04, 13:37
Bannlyst
Nej, helsvensk och heter Richard
Citera
2010-05-04, 13:40
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schepp
Det var konstigt, sidan fungerar på båda mina datorer samt olika webbläsare
Skumt Sitter i Norge, kanske har med det att göra?
Citera
2010-05-04, 13:44
Medlem
Tycker att du skriver relativt underhållande. Ett problem är att du har lite fel rent språkmässigt i dina texter. Fixa det, och fortsätt skriv på, så ska det nog gå bra.

Mvh
Citera
2010-05-04, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PengarGillarJag
Tycker att du skriver relativt underhållande. Ett problem är att du har lite fel rent språkmässigt i dina texter. Fixa det, och fortsätt skriv på, så ska det nog gå bra.

Mvh

Skall ordnas, gick inte mycket skola som ung då jag började sälja tidigt. Samt att jag har dyslexi.
Men fan, det finns inga problem, bara lösningar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in