2010-05-04, 14:14
Medlem
Amagadwats avatar
Såg bra ut, hoppas du får snurr på det
Citera
2010-05-04, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amagadwat
Såg bra ut, hoppas du får snurr på det

Tackar tackar
Citera
2010-05-04, 18:45
Bannlyst
Jo, tack för alla som svarat.

Ni som orkar eller ev. vill Vad hade ni velat se i en blogg som denna mer utöver vad jag skrivit att jag kommer erbjuda. Jag är ny till bloggande och vill kunna erbjuda en underhållande samt info rik sida.

Tack på förhand!
Citera
2010-05-05, 02:11
Bannlyst
Imorgon ska jag ta upp hur man skapar och lägger upp målsättningar för att maximera din tid på det som krävs för framgång.

Sen får vi hålla tummarna att säljandet har gått bra.

God natt FB:are!
Citera
2010-05-05, 12:07
Medlem
Arcanas avatar
Bra blogg.

Skulle vilja att du tipsar om säljobb där, och skriva lite fakta om olika sorerts säljjobb.

Hade varit intressant.
Citera
2010-05-05, 13:08
Medlem
Nico77s avatar
Hej, Richard. Bra initiativ. Här kommer några idéer. Skulle kanske vara intressant att dra igång en artikelserie om olika säljsystem, t ex: Xerox, Carnigie, Sandler, SPIN, o.s.v Det skulle ge folk lite att diskutera och väcka lite engagemang. Kanske också en gång i månaden recensera en säljrelaterad bok. MvH Nico
Citera
2010-05-05, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Hej, Richard. Bra initiativ. Här kommer några idéer. Skulle kanske vara intressant att dra igång en artikelserie om olika säljsystem, t ex: Xerox, Carnigie, Sandler, SPIN, o.s.v Det skulle ge folk lite att diskutera och väcka lite engagemang. Kanske också en gång i månaden recensera en säljrelaterad bok. MvH Nico

Tack för alla bra tankar! Ska tänka på det, ska definitivt ta och börja recensera en bok i månaden. Bra förslag!

Kom gärna med mer förslag, ny blogg uppe snart. Sitter och filar på den
Citera
2010-05-05, 17:58
Bannlyst
Dagens är uppe
Citera
2010-05-05, 19:05
Medlem
CarteNoirs avatar
Imponerad över ditt engagemang och målmedvetna sätt att jobba på. Fortsätter du på den inslagna vägen blir det nog en riktigt bra säljare av dig.

Du är inte sugen på att ge oss en hint på vad det är du säljer?
Citera
2010-05-05, 19:35
Bannlyst
Tack tack, Jo har ju en del år på nacken som säljare

Anledningen är väl den att jag vill hålla mitt företag anonymt en liten stund till. Men det kommer komma upp med tiden, var så säkra.
Citera
2010-05-06, 23:02
Bannlyst
Nya uppe för dagen

Fortsätt gärna komma med mer idèr. Jätte kul. Ska sätta igång och plocka lite av det nästkommande vecka.

Ha en trevlig dag och lycka till med krängandet!
Citera
2010-05-08, 21:35
Bannlyst
Nya inlägg gjorda.

Fan, känns som jag är jävligt långtråkig att läsa. Som sagt, jag KAN sälj yrket men suger på att blogga. Så behöver verkligen mer tips!

Tack på förhand ni härliga flashbackare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in