• 1
  • 2
2010-05-04, 00:04
Bannlyst
Hej allesammans!

Någons om vet någon stor grossist eller likande i närheten av landet som säljer protein till ett bra pris, alltså som rubriken lyder så är jag ute efter 100kg+ Anledningen är att jag vill inte lägga nå mer pengar på gymgrossisten och andra skit kedjor som köper in hur billigt som helst och sedan säljer för 1000kr per Kg,,,, Snacka om vilket jävla kap! Jag och några vänner tänkte lägga ut pengar tillsammans och köpa mängder protein så det räcker ca: 1-2år

Är det ingen som vet tex i Tyskland om det finns billiga protein tillskott eller Norge kanske?

Jag och några bekanta tänker cruisa runt Norden under sommaren (Tyskland första stopp)
Citera
2010-05-04, 00:07
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperVValle
Hej allesammans!

Någons om vet någon stor grossist eller likande i närheten av landet som säljer protein till ett bra pris, alltså som rubriken lyder så är jag ute efter 100kg+ Anledningen är att jag vill inte lägga nå mer pengar på gymgrossisten och andra skit kedjor som köper in hur billigt som helst och sedan säljer för 1000kr per Kg,,,, Snacka om vilket jävla kap! Jag och några vänner tänkte lägga ut pengar tillsammans och köpa mängder protein så det räcker ca: 1-2år

Är det ingen som vet tex i Tyskland om det finns billiga protein tillskott eller Norge kanske?

Jag och några bekanta tänker cruisa runt Norden under sommaren (Tyskland första stopp)

Ring och fråga GG var dom köper in sitt ifrån? Eller handla på gymvaruhuset?
Citera
2010-05-04, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Ring och fråga GG var dom köper in sitt ifrån? Eller handla på gymvaruhuset?

Det är just därför jag inte vill köpa ifrån de nåmera,, 2kg whey protein ligger mellan 700-1000lapp

Hörde att Germany har billigt protein, kan någon bekräfta det?
Citera
2010-05-04, 00:17
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Hej allesammans!

Cruisa runt norden och tyskland? Hur är det med geografin? Gv säljer protein för 120kr/kg, helt okej. Annars så är vassle rester från osttillverkning

Citat:
Det är just därför jag inte vill köpa ifrån de nåmera,, 2kg whey protein ligger mellan 700-1000lapp

Är du knäpp? 2kg whey från GG kostar max 300 spänn. Ifall du väljer att köpa dyrt så får du skylla dig själv.
Citera
2010-05-04, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Gv säljer protein för 120kr/kg, helt okej.
Finns inte i lager just nu verkar det som, men köper man en säck på 20kg så kostar det bara 90 kr/kg.
Citera
2010-05-04, 02:07
Medlem
Prometeuss avatar
Skulle det vara en enorm prisskillnad mellan inköp och försäljning så skulle någon annan sälja billigare!
Citera
2010-05-04, 10:22
Medlem
Sunners avatar
Citat:

Vad fan snackar du om?

Strax över 100:- per kilo för Whey-80:
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...0-storkop-8-kg
Strax över 100:- per kilo för Whey-FX:
http://www.gymvaruhuset.com/web/Prod...50g_-2375.aspx
"Naturell" vassle för under 100:- per kilo:
http://www.gymvaruhuset.com/web/Prod...0_kg-2389.aspx
Citera
2010-05-04, 10:57
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:

Just därför? Just varför? Förstod inte alls vad du försökte få fram.
Mitt råd var att du skulle kolla med GG vilka deras leverantör är, sedan ringa upp dem för en order på 100kg, framgick inte det?
Och om du inte hittar 2k vassle för under 700 spänn är du en jävla sopa.
sebastiano out-***
Citera
2010-05-06, 21:02
Bannlyst
Hur långt har du kommit? Har du hittat något?
Citera
2010-05-09, 17:17
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RampageJ
Hur långt har du kommit? Har du hittat något?

Kommer nog dröja innan han svarar dig, hehe
https://www.flashback.org/t1189835
Citera
2010-05-11, 20:29
Medlem
Pilsnerologs avatar
Är väl inte så smart att köpa 100 pannor protein, finnes väl ett bäst-före-datum som på allt annat ätbart.
Citera
2010-05-12, 03:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Är väl inte så smart att köpa 100 pannor protein, finnes väl ett bäst-före-datum som på allt annat ätbart.

Man kan ju käka allt på en gång först och träna sen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in