2010-05-03, 23:51
Medlem
The BlaBlas avatar
Har den macbook pro.. O jag fr inget ljud p mina avi plus ngot annat namn p ngot format.. r vldigt dligt p mac helt ny. vad gr jag kra FB:are
Citera
2010-05-03, 23:54
Medlem
Fissionballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The BlaBla
Har den macbook pro.. O jag fr inget ljud p mina avi plus ngot annat namn p ngot format.. r vldigt dligt p mac helt ny. vad gr jag kra FB:are

Laddar ner VLC?
Citera
2010-05-04, 00:00
Medlem
The BlaBlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fissionballs
Laddar ner VLC?

lter sker skumt, men jag kr vlc. Har haft det tidigare p min PC. Jag kan ett inte p min iphone som remote(har kpta varianten)..

MEn fr inget ljud via vlc. ALLA andra fabrikat fungerar, ven p Pc, Men ej mac
Citera
2010-05-04, 00:30
Medlem
Citat:
lter sker skumt, men jag kr vlc. Har haft det tidigare p min PC. Jag kan ett inte p min iphone som remote(har kpta varianten)..

MEn fr inget ljud via vlc. ALLA andra fabrikat fungerar, ven p Pc, Men ej mac

Brja med att formulera dig p ett vettigt stt, vad har din iPhone och remote med saken att gra?

r det endast vissa format eller r det allt, ven tex. mp3?
Gller det alla program?
Citera
2010-05-04, 00:43
Medlem
systems avatar
Ladda hem Perian och Flip4Mac. Med dessa s funkar s gott som alla filmer i QuickTime.
Citera
2010-05-06, 20:05
Medlem
The BlaBlas avatar
Vettigt stt, vad vill du? Och VAD r det DU inte fattar med min frga?

Jag kan ej f fram mitt film/musik bibliotek i iphone fr jag har ett Hngls p sidan av datorns namn i vlc iphone.
Den sger att jag mste ppna fjrrstyrningen p macens vlc. Nr jag trycker p knappen connect frn datorn verkar det om om att den r lst, jag kan allts inte komma in i datorn via iphone . Men jag ser datorn o mitt ntverk o kan dr ifrn hmta o lgga in filer p datorn. Men min lur o vlc verkar inte synca.
Har ngon annan sttt p liknande problem?

Ang ljudet, jag hr inte ljudet p avi filer, jag har en avi decoder installerad p datorn.
Obs jag r jtte ny med mac s jag kan inte s mkt. Men ni som kr mac, vilka videouppspelnings program anvnder ni?

Citat:
Ursprungligen postat av Rixton
Brja med att formulera dig p ett vettigt stt, vad har din iPhone och remote med saken att gra?

r det endast vissa format eller r det allt, ven tex. mp3?
Gller det alla program?
Citera
2010-05-06, 20:10
Medlem
Citat:

Allt?

Du har redan ftt VLC, Perian och Flip4Mac rekomenderade, har du testat med de programmen?
Vill du spela upp filerna p datorn eller p iphone?
Citera
2010-05-06, 20:11
Medlem
Hispers avatar
Citat:

Jag kan ej f fram mitt film/musik bibliotek i iphone fr jag har ett Hngls p sidan av datorns namn i vlc iphone.
Den sger att jag mste ppna fjrrstyrningen p macens vlc. Nr jag trycker p knappen connect frn datorn verkar det om om att den r lst, jag kan allts inte komma in i datorn via iphone . Men jag ser datorn o mitt ntverk o kan dr ifrn hmta o lgga in filer p datorn. Men min lur o vlc verkar inte synca.
Har ngon annan sttt p liknande problem?

Ang ljudet, jag hr inte ljudet p avi filer, jag har en avi decoder installerad p datorn.
Obs jag r jtte ny med mac s jag kan inte s mkt. Men ni som kr mac, vilka videouppspelnings program anvnder ni?

Vi kr de i regel de program som redan nmnts, VLC och Quicktime.

PS! Ditt stt att formulera dig r svrt att tyda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in