Citat:
Ursprungligen postat av
Gere
Citat:
Ursprungligen postat av
tjenaretjenare
Såg han i Go kväll igår och tycker han är obehaglig samtidigt som han är intressant på något vis.
Obehaglig?
Jag tycker att han verkar genomtrevlig och mycket bildad. Är det hand bildning som skärmmer dig?
Jag tror det är kombinationen av det sneda leendet och att han har en så hurtig och supertrevlig framtoning.
Jag har träffat honom i mindre sammanhang och då var han helt enkelt väldigt juste.