2004-03-30, 23:39
Medlem
getttosmurfs avatar
Är det bara jag som börjar lessna på att 99% av alla frågor börjar med ....
Kan man bli hög på saliv koncentrat om man eldar på de med en gassvets och andas in ångorna av en pepparkaka sammtidigt ?

Eller , är det nån som testat att röka fotsvamp medans man håller andan i 10 minuter ? en kompis till mig gjorde de och han blev så på att han svimmade : )

I princip allt som diverse drogshoppar säljer verkar ´vara ungefär lika potent som kaffe bönor ....

Öppna en egen forum del för dessa låtsas droger i stil med RC's o andra substitut.
Citera
2004-03-31, 07:53
Awaiting Email Confirmation
Tribes avatar
Det finns en andel av dom lagliga drogerna som är minst lika potent som andra olagliga droger, men jag skulle fortfarande inte lite fullt ut på drogshoparna.
Citera
2004-03-31, 08:24
Medlem
Nemesis1s avatar
När det gäller psychedelia så finns det många bra lagliga droger... 4-FMP och GBL är också riktigt potenta och det går bra att fastna i dem och bli beroende...

Men det verkar finnas en hel del skit också...
Citera
2004-03-31, 13:23
Bannlyst
Tryck upp pepparkakan i röven och skicka sen in gasbrännaren. Värsta trippen alltså! Vill du boosta så lägger du av en rökare samtidigt, jävlar!
Citera
2004-03-31, 14:03
Medlem
keffemil_s avatar
Ärligt?
Citera
2004-03-31, 14:13
Medlem
RoQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred75
Tryck upp pepparkakan i röven och skicka sen in gasbrännaren. Värsta trippen alltså! Vill du boosta så lägger du av en rökare samtidigt, jävlar!

Fan va grymt! Det måste jag testa! Vadå verkar det hallucinogent eller? hehe
Citera
2004-03-31, 16:14
Medlem
Chims avatar
Gettosmurf, provat någon form av RC eller?
Det låter inte som det.
Låter inte som att du provat någon form av "lagliga droger".
Det finns mycket därute som är jävligt potent faktiskt.

Jag har själv inte testat så jävla mycket men lite har man väl hunnit med.

Men som du säger, mycket är skit och det gäller att veta vad man ska beställa för att få effekt.
Men de flesta RC's ger faktiskt bra med effekt.

Dock så skrattade jag ganska mycket då jag läste din post och du har rätt i att det kommer ganska många frågor som liknar varandra. Folk måste lära sig söka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in