2010-05-03, 12:42
Medlem
SkagenToasts avatar
Som rubriken lyder.
Vilken utav dem rökmixarna som finns ute på marknaden för tillfället ligger närmst BW gällande ruset?

Jag har själv utöver BW prövat Jamaican Gold, Jah Rush, Jah Rush Ultra, Radio Active och Nuclear Blast men tycker inte någon utav dem rökmixarna kan konkurrera med BW när det kommer till ruset.
För mig är inte ruslängden det viktigaste utan jag vill mest bli så där neandertalar-bäng som man blev på BW. Att bli helt väck i skallen, med den tillhörande 2fps synen, och tankarna om "va fan gör den här bokhyllan i det här rummet" eller när man kommer på sig själv med att glömma bort vad man håller på med under tiden man gör det är för mig ett jävligt ultimat rus. Att det dessutom bara höll i sig i 30-40 min tycker jag va riktigt grymt eftersom det var ett perfekt sätt att kunna bli härligt bäng på en vanlig vardag.

Så är det någon som skulle kunna tipsa om en rökmix som liknar BW till ruset eller är det för mycket att begära?

Mvh
Citera
2010-05-03, 13:26
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkagenToast
Mvh

Jag tycker att JWH-250 stämmer in mycket bra på vad du söker och det blir också ett mycket billigt röka. Annars upplevde jag att Spicegrossisten-mixen var ganska lik BW och den hade också den där galna JWH-250 kicken, men med mera värme.
Testade i helgen att blanda alla de tre och var i typ det tillståndet du beskrev.
Citera
2010-05-03, 15:11
Medlem
SkagenToasts avatar

Tackar så mycket för det snabba svaret!

Jag har funderat på att pröva göra eget röka och om JWH-250 stämmer in på BW så ska jag nog ta och ge den en chans!
Citera
2010-05-03, 17:39
Medlem
Vasterass avatar
Citat:

Tackar så mycket för det snabba svaret!

Jag har funderat på att pröva göra eget röka och om JWH-250 stämmer in på BW så ska jag nog ta och ge den en chans!

Jag ska nog tillägga att JWH-250 inte är lika "soft" som BW, utan mer "kallt och brutalt". JWH-250 ger ett snabbt och mycket intensivt rus som kan totalt slå ut ens verklighetsuppfattning och ruset är över på 20-30 min. Men just det du vill uppleva tycker jag stämmer överrens med det ruset.

Trots att jag flertalet ggr varit alldeles bortrökt på JWH-250 så har jag aldrig sneat på det, så det är ganska snällt ändå. Detta lär nog kunna vara en av de allra intensivaste cannabidoiderna just nu, lite som cannabidoidernas kokain.

Tittar man på hur JWH-250 molekylen ser ut så kan man förstå att den är så annorlunda, dess enkla struktur tycks snabbt kunna verka/förbrännas i kroppen och tillika ge sin totala effekt. En lämplig mix brukar ha en blandning på mellan 1:25 och 1:50, lycka till!
Citera
2010-05-03, 22:17
Medlem
SkagenToasts avatar

Eftersom jag är ute efter en rökmix som ger mig ett stark och intensivt rus under en kortare tid då jag tänkt använda det som ett sätt att mysa till vardagen med, så verkar det som att JWH-250 är ett bra val!
Jag är ju rätt osäker på hur min toleransnivå ligger, då jag inte har brukat rökmixar på några månader utan endast brukat CB så låter det även väldigt bra att 250 är en rätt snäll mix att köra på.

Jag har tänkt mig runt 1-1,5g JWH i kanske 30g knaster. Om det låter bra?
Citera
2010-05-03, 23:00
Medlem
_abous avatar
Citat:

Eftersom jag är ute efter en rökmix som ger mig ett stark och intensivt rus under en kortare tid då jag tänkt använda det som ett sätt att mysa till vardagen med, så verkar det som att JWH-250 är ett bra val!
Jag är ju rätt osäker på hur min toleransnivå ligger, då jag inte har brukat rökmixar på några månader utan endast brukat CB så låter det även väldigt bra att 250 är en rätt snäll mix att köra på.

Jag har tänkt mig runt 1-1,5g JWH i kanske 30g knaster. Om det låter bra?
Om du har bestämt dig för JWH-250 bör du ta diskussioner kring detta här: https://www.flashback.org/t993761
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in