2010-05-03, 04:58
Bannlyst
Tja jag är en rappare från Linköping som gör Mainstream musik. alltså glad svensk hip hop i form av timbaktu/fronda eller magnus rytterstam. Men frågan jag vill fråga är, vilken hip hop tycker ni bäst om ? Länka gärna låtar osv, väldigt intresserad.
Citera
2010-05-03, 08:14
Medlem
Feberns avatar
Endast old school, hur klyschigt det än låter för någon som inte uppskattar hiphop, men ändå säger sig tycka om old school. Men jag är ganska förtjust i Public Enemy, Jurassic 5 och Nas.
Citera
2010-05-03, 09:32
Medlem
Hakkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Febern
Endast old school, hur klyschigt det än låter för någon som inte uppskattar hiphop, men ändå säger sig tycka om old school. Men jag är ganska förtjust i Public Enemy, Jurassic 5 och Nas.

Måste säga exakt samma sak! Hatar mainstream
Citera
2010-05-03, 18:48
Bannlyst
Okej okej, intressant ! en slink in fråga då, har ni någonsin hört någon oldschool låt på svenska ?
Citera
2010-05-03, 20:20
Medlem
Silverstöllens avatar
Håller me, oldschool är fina grejjer... gillar dock låtarna på din myspace forsberg, myskänsla på dom!
Citera
2010-05-03, 21:29
Bannlyst
Citat:
Håller me, oldschool är fina grejjer... gillar dock låtarna på din myspace forsberg, myskänsla på dom!

värkar vara de som dem flesta gillar då kanske, tack ännu en gång Silverstöllen !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in