Hej, jag undrar om någon vet var man kan få tag på thorgal-album, serien har gått i fantomen förut (fortfarande?) och handlar om en utomjording som uppfostras av vikingar.
Hmm man e ju en fantis diggare så man har ju såklart läst thorgal. Jag tycker den serien är en av de bästa som har gjorts, undrar varför inget förlag ger ut alla då det verkar vara väldigt stort sug efter Thorgal album. Titta bara på fantomens insändarsidor, folk väldigt ofta som frågar efter Thorgal album.
Uhu, visst är det en bra serie men tyvär är det så att det finns mängder och åter mängder av bra serier som inte finns och aldrig kommer att finnas som seriealbum på svenska.
Jag återupplivar tråden för att fråga om någon vet om Thorgalserien "Battle of Asgaard" har kommit ut i Fantomen och i vilket nummer den finns isåfall. Har fler avsnitt kommit ut efter det undrar jag i vilka nummer även de finns publicerade.
Ursäkta en bump, men undrar om folk kan beskriva serien lite och om den är värd att införskaffa då den nu publiceras i Sverige. Gillar själv franska serier typ Blueberry, Jeremiah m.fl.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!