2010-05-04, 23:35
Medlem
Tlagnojs avatar
Inträde kommer jag faktiskt inte ihåg. Men i de övre prisregionerna, gissar på 160kr. Vårdad klädsel är absolut inget krav vad jag har sett iaf, men det betyder ju inte att du ska traska dit i gråa mjukisar och en t-shirt där det står st-erikscupen på eller nåt.
Citera
2010-05-05, 22:48
Medlem
Tlagnojs avatar
Tydligen 100kr i inträde, inte så farligt då. Här är eventet om någon inte orkar leta upp det.

http://www.facebook.com/event.php?eid=114048121964730
Citera
2010-05-06, 17:39
Medlem
Segt att betala när de bara har öppet till 01:00.
Citera
2010-05-06, 22:56
Medlem
GROTTULFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impro
Segt att betala när de bara har öppet till 01:00.

Perfekt tid att röra sig vidare mot Berns eller Spy bar.
Citera
2010-05-08, 00:41
Medlem
shariqduponts avatar
Okej, tack för alla svar!

Helt okej med inträde, men trist att de stänger redan vid 01.00.

Är det liveband varje kväll?
Citera
2010-05-13, 15:01
Medlem
Har du försökt ta reda på något själv som du frågar om?
Jag föreslår att du mailar dem direkt om du har så många frågor.
Eller läs info på facebookgruppen osv.
Citera
2010-05-13, 15:23
Medlem
Rafos avatar
Vad menas med att stället stänger kl 01.00? VArit där en hel del och varje gång ahr det varit öppet när jag stuckit vilket brukar vara i regionen 0100-0200 fast ibland kan det bli frammåt 3 också. Alldrig hänt mej att de stängt stället.

De är ett okej ställe men man tröttnar på att antingen köa eller betala inträde dit men jag tror de flesta typer av människor hittar nått kul där.
Citera
2010-05-13, 16:33
Medlem
Jonipoons avatar
Kan tillägga att den "Trädgården" som finns i Göteborg inte ens heter Trädgården utan Trädgår'n.
Citera
2010-05-14, 01:52
Medlem
shariqduponts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axe man
Har du försökt ta reda på något själv som du frågar om?
Jag föreslår att du mailar dem direkt om du har så många frågor.
Eller läs info på facebookgruppen osv.
Har ingen lust att maila dit, vill hellre ha svar från neutralt håll.
Jag har läst info på facebookgruppen.

Förstår inte vad för problem du har, det finns inte så mycket info om Trädgården på internet överhuvudtaget så jag tycker att det är bra med en tråd som behandlar klubben.
Citera
2010-05-14, 01:53
Medlem
shariqduponts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafo
Vad menas med att stället stänger kl 01.00? VArit där en hel del och varje gång ahr det varit öppet när jag stuckit vilket brukar vara i regionen 0100-0200 fast ibland kan det bli frammåt 3 också. Alldrig hänt mej att de stängt stället.

De är ett okej ställe men man tröttnar på att antingen köa eller betala inträde dit men jag tror de flesta typer av människor hittar nått kul där.
Ok, skumt.

Men jag tackar så mycket för ditt svar! Blir väl till att gå dit någon gång i sommar då.
Citera
2010-05-16, 23:05
Medlem
Katatonisks avatar
Trädgården är schyst, bortsett från att det är så jävla mycket folk. Ofta extremt lång kö till toalett och bar. Medelåldern ligger runt 25-30 skulle jag tro, folket är välklätt och åt indiehållet. Sofistikerade och mogna människor, inga champagnesprutande stureplansdrägg, men spektrumet är brett och så länge du inte glider runt i typ uppknäppt skjorta och backslick blir du knappast uttittad för att du är blatte. Mycket indie, electro och house.
Citera
2010-05-17, 00:27
Medlem
shariqduponts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katatonisk
Trädgården är schyst, bortsett från att det är så jävla mycket folk. Ofta extremt lång kö till toalett och bar. Medelåldern ligger runt 25-30 skulle jag tro, folket är välklätt och åt indiehållet. Sofistikerade och mogna människor, inga champagnesprutande stureplansdrägg, men spektrumet är brett och så länge du inte glider runt i typ uppknäppt skjorta och backslick blir du knappast uttittad för att du är blatte. Mycket indie, electro och house.
Schyst, schyst!

Någon som var där på premiären?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in