• 1
  • 2
2010-05-02, 16:43
Medlem
Arimidex kommer att utg i svenska sortimentet och Aromasin r 1:a hands frskrivning.

Ngon som har praktisk erfarenhet av anvndning av bda?

Skillnad?

Teoretisk skillnad?

Frdelar/nackdelar kontra varandra?

Det som str i ex Fass och liknande frstr jag och har lst sjlv, nu handlar det om svar frn dig som sjlv jmfrt bda!
Citera
2010-05-02, 17:03
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstret1
Arimidex kommer att utg i svenska sortimentet och Aromasin r 1:a hands frskrivning.

Skillnad?

Teoretisk skillnad?

Det som str i ex Fass och liknande frstr jag och har lst sjlv, nu handlar det om svar frn dig som sjlv jmfrt bda!
Meningslst att lsa fass fr arimidex och aromasin, d de uteslutande anvnds p kvinnor. Som bekant r kvinnor inte likadana som mn.

I vilket fall har jag varken provat arimidex eller aromasin. Letrozole r dock den starkaste AIn s om man vill ha en bra AI r det Letrozole man skall skaffa.
Citera
2010-06-26, 23:02
Bannlyst
Vad fr aromasin-dos kan liknas med en 0.5mg eod arimidex-dos? 12,5mg ed?
Citera
2010-06-26, 23:10
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Vad fr aromasin-dos kan liknas med en 0.5mg eod arimidex-dos? 12,5mg ed?

P det amerikanska brdena rekomenderas doser p r 25 mg/ed fr Aromasin. Vet dock inte vad man kan dra fr jmfrelse med det..
Aromasin ska ju iaf vara effektivar n adex men du behver nolva samtidigt som du kr aromasin.
r det en AI du r ute efter s varfr kollar du inte efter letro?
Citera
2010-06-26, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monstret1

Skillnad?

Teoretisk skillnad?

Jag har anvnt bda i original och bgge tog bort/frebyggde alla gynoknningar. Upplevde att Aromasin gav en extra kick (jag delade inte tabletterna s djvla sm) upplevde strre kningar med Aromasin som AI vilket borde bero p att Aromasin frhindrar aromatiseringen till strre utstrckning=mer test. Krde Aromasin annars fr att det var betydligt billigare n Arimidex p apoteken i Ryssland
Citera
2010-06-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
P det amerikanska brdena rekomenderas doser p r 25 mg/ed fr Aromasin. Vet dock inte vad man kan dra fr jmfrelse med det..
Aromasin ska ju iaf vara effektivar n adex men du behver nolva samtidigt som du kr aromasin.

Intressant har missat detta medAromasin och Nolva, vet du varfr?
Citera
2010-06-26, 23:23
Bannlyst
Citat:

P amerikanska brdor sg jag att de rekommenderade 12,5mg ed eller 25mg eod. Aromasin skall inte snka IGF som Arimidex/Letro gr.

r inte Aromasin en AI d? Aromasin/arimidex/letro r alla 3 AI's. Dock r de inte exakt likadana.

Varfr skulle man behva kra med nolva?
Citera
2010-06-26, 23:31
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
P amerikanska brdor sg jag att de rekommenderade 12,5mg ed eller 25mg eod. Aromasin skall inte snka IGF som Arimidex/Letro gr.

r inte Aromasin en AI d? Aromasin/arimidex/letro r alla 3 AI's. Dock r de inte exakt likadana.

Varfr skulle man behva kra med nolva?

Nej precis det har du rtt i. Jo det r en AI. Nej inte likadana, effekterna r ju olika.

Hr kan du lsa lite om nolva med aromasin m.m http://www.isteroids.com/steroids/Ar...dex%20PCT.html
Citera
2010-06-26, 23:47
Bannlyst
Citat:
Nej precis det har du rtt i. Jo det r en AI. Nej inte likadana, effekterna r ju olika.

Hr kan du lsa lite om nolva med aromasin m.m http://www.isteroids.com/steroids/Ar...dex%20PCT.html

Urskta att jag har varit otydlig, men jag menar givetvis AI under kur och det dr verkar vara i PCT.
Citera
2010-06-26, 23:50
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Urskta att jag har varit otydlig, men jag menar givetvis AI under kur och det dr verkar vara i PCT.

Okej d fattar jag. Ja du va lite otydlig men s blir det ibland
Citera
2010-06-26, 23:53
Bannlyst
r det fr att aromasin r s dyrt att folk inte kr det under kur?
Citera
2010-06-26, 23:57
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
r det fr att aromasin r s dyrt att folk inte kr det under kur?

Jag vet faktis inte varfr men dom kostar vl nstan 45-50 spnn st eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in