• 1
  • 2
2010-05-02, 09:48
Medlem
Hur stor risk r det att kondomen spricker vid analsex?

vervger att testa analsex med en prostituerad, fr skojs skull. Men d vill man ju helst inte att kondomen spricker. Jag funderar p durex extra safe, de borde vl hlla?
Citera
2010-05-02, 09:53
Medlem
Degerlundens avatar
Prostituerade har r oftast renare n vad du tror.

De om ngra gr och kollar sig ofta. Jag tror inte att det r nge fara alls. Go for it.
Citera
2010-05-02, 09:55
Medlem
SilverBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Degerlunden

De om ngra gr och kollar sig ofta. Jag tror inte att det r nge fara alls. Go for it.

Ja om inte annat r dem vl uttjda nog
Citera
2010-05-02, 11:29
Medlem
Virens avatar
Varfr vill man ha analsex med en prostituerad? Lika galet som att betala extra fr att g ner p en lady of the night. Helt rubbat...
Citera
2010-05-02, 11:47
Medlem
SilverBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viren
Varfr vill man ha analsex med en prostituerad? Lika galet som att betala extra fr att g ner p en lady of the night. Helt rubbat...

I second that.
Citera
2010-05-02, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viren

r vl inte galnare n att ha normalt sex med en prostituerad..

Men du kan ju starta en ny topic fr din frga s kan vi diskutera trdens mne hr.
Citera
2010-05-02, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Degerlunden

Mja men man vet ju inte.. Alla prostituerade kollar sig nog inte s noga.
Citera
2010-05-02, 12:39
Medlem
BlueStars avatar
Risken fr sprickor r ngot hgre vid analsex n vid vaginalt sex, men Durex Safe som r lite tjockare r nog ett bra val (det r ven min favoritkondom). Visst har prostituerade sex med betydligt fler mn n den genomsnittliga kvinnan, men andra sidan r de mer noga med att anvnda kondom, plus att de testar sig regelbundet s totalt sett r nog risken fr sjukdomar inte strre n vid sex med icke-prostituerade. Anvnd ven grna ngot glidmedel fr att ytterligare minska risken fr slitage.
Senast redigerad av BlueStar 2010-05-02 kl. 13:24.
Citera
2010-05-03, 11:21
Medlem
Prostituerade i lnder dr prostitution r legaliserat och kontrollerat testar sig frmodligen oftare, om det finns freskrifter om det. Dremot undrar jag varfr s mnga sexkpare tror sig veta hur ofta prostituerade i Sverige testar sig? Fr att de sger det? Fr att ni hoppas det? Det r ju faktiskt inget ni har den blekaste aning om. Ska man tro kpehamnlover m.fl. r det dessutom vldigt vanligt att prostituerade knullar utan kondom med vem som helst. Inget man kan veta. Min knsla r nog att risken fr att bli smittad med en prostituerad r varken strre eller mindre n med andra kvinnor med motsvarande antal sexpartners (det varierar ju ven bland prostituerade), men definitivt beaktansvrd.
Citera
2010-05-05, 12:07
Bannlyst
ja svenska eskorttjejer r mycket renliga, de flesta iaf.. en annan sak r det ju i vissa andra lnder...
Citera
2010-05-11, 19:55
Medlem
danny79s avatar
kondom ska man alltid bra oavsett vid analt eller vaginalt. Men r du orolig s visst extra safe kan du bra. Se bara till att kondomen inte r fr liten D tjs den ju mer ju mer den tjs desto strre chans att den spricker

Det skulle vara katastrof om kondomer sprack till hger vnster fr latexfretagen.
Man mste lita p att dom hller. Kp bara ngt vlknt mrke..
Senast redigerad av danny79 2010-05-11 kl. 20:15.
Citera
2010-05-25, 16:33
Medlem
De tillhandahll kondom och den hll.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem