Citat:
Ursprungligen postat av BoWex
Stockholm är svårt. Folk tittar ju på en som om man vore både våldtäktsman och barnamördare bara man råkar låta sitt knä glida över och nudda deras på bussen/pendel/tunnelbanan.
På stan stirrar de ner i marken och småspringer. Svårt att få kontakt med stockholmare tyvärr..
Du. Okej att folk är stressade i stan, i agree. Men jag som sitter en timme på bussen på väg till stan o sen hem, har INGEN lust att bli inklämd i fönstret av en fet jävla gubbe eller tant eller ännu värre en stinkande sådan så det kanske finns anledningar till varför folk blänger när de tränger in sig och lägger sin arm över min på bussen.
Ett hett tips till TS är att låta bli att röka på busshållsplatserna. Inte för att jag vet om du gör det, men om mina blickar kunde mörda skulle jag kunna gräva en massgrav för alla egotrippade fascistiska rökarjävlar som tvingar på mig passiv rökning när jag dels är allergisk och dels kan utveckla astma. Men inte fan bryr dem sig om det, så länge de får förgifta sina lungor o kropp och hjärna. BLÄ. Ja, jag vet, vi Sthlmare är verkligen otrevliga.