2010-05-01, 18:34
Medlem
Startade upp iTunes för några dagar sedan, och märker då att när jag klickar på en låt så byts namnet på den. Och den byter inte till namnet som står på själva original-filen utan, t.ex låten Racing in the Streets med Bruce Springsteen bytte namn till: Tomtarnas Julnatt - Anna-Lotta Larsson - En Julkonsert. Notera nu att jag har ALDRIG haft den låten på min dator, vad fan är det som händer?
Kan det ha något att göra med att jag installerade nya Spotify? Hjälper det om jag gör en systemåterställning? Jag ORKAR inte organisera 7000 låtar.

Tack på förhand!

Edit: Flytta gärna tråden till Mac OS, men tänkte att Windows passade eftersom jag använder Windows.
Senast redigerad av Farbror Fritz 2010-05-01 kl. 18:53.
2010-05-01, 20:03
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fritz
Startade upp iTunes för några dagar sedan, och märker då att när jag klickar på en låt så byts namnet på den. Och den byter inte till namnet som står på själva original-filen utan, t.ex låten Racing in the Streets med Bruce Springsteen bytte namn till: Tomtarnas Julnatt - Anna-Lotta Larsson - En Julkonsert. Notera nu att jag har ALDRIG haft den låten på min dator, vad fan är det som händer?
Kan det ha något att göra med att jag installerade nya Spotify? Hjälper det om jag gör en systemåterställning? Jag ORKAR inte organisera 7000 låtar.

Tack på förhand!

Edit: Flytta gärna tråden till Mac OS, men tänkte att Windows passade eftersom jag använder Windows.
Om du hade sökt lite antingen här eller på google så hade du snabbt sett att det är en bugg med nya Spotify. Vet inte hur man fixar det men sök så lär du finna
2010-05-02, 13:53
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/t264225

Använd den befintliga tråden.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in