Hoppas vi får se galninen i årets Big Brother och jag håller med till 100% att "Denna man är i mitt tycke det bästa som hänt svensk TV det senaste decenniet"
Han hotade ju några av de andra deltagarna i "Club Goa" och åkte ur. Han verkar inte ha alla hästar hemma...
Äh det var ingen fara han sa bara till Kitty Jutbring att hon såg ut som en krokofant haha har nog aldrig garvat så mkt, självklart sprang barfotafeministen iväg och lipade ut hos dom andra. Sebbe borde ju lyftas in i flera olika sammanhang i tv-världen han är ju ovärderlig.
Äh det var ingen fara han sa bara till Kitty Jutbring att hon såg ut som en krokofant haha har nog aldrig garvat så mkt, självklart sprang barfotafeministen iväg och lipade ut hos dom andra. Sebbe borde ju lyftas in i flera olika sammanhang i tv-världen han är ju ovärderlig.
Jag tror faktiskt att det var mer som hände med tanke på programledaren Robert Aschbergs reaktion. Han sa ju faktiskt att Sebastian hade hotat flera deltagare och han fick åka ut med omedelbar verkan. Allt finns dokumenterat på YouTube.
Någon som har update och vet vad som hänt med Sebastian???
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi...
He he...Plantan = Planteringen, ett område i Helsingborg.
Men han har flyttat, tror han bor i Malmö nu.
Han bor inte på något LSS-boende som någon påstått i alla fall.Har en polare som bor vid Slussen i Malmö. Har sett Sebastian där vid ett par tillfällen och enligt ratsit så bor han 50 meter från min polare.
Han bor inte på något LSS-boende som någon påstått i alla fall.Har en polare som bor vid Slussen i Malmö. Har sett Sebastian där vid ett par tillfällen och enligt ratsit så bor han 50 meter från min polare.
Då har du fel. Vår käre Sebastian bor på ett boende för svår psykiskt sjuka. Se länk vad Byggmästaregatan 4 är för något boende.