Det kunde man ge sig fan p att du slickar fitta oftare n du suger kuk ! - Skrev du inte att du gillar att dominera manskrakarna ocks (vilket avtnder mig direkt) ?
Va snll nu.. Bara att "gilla lget" FINNS INGA KTA bi/lebb som r fotfetischter!
Det kunde man ge sig fan p att du slickar fitta oftare n du suger kuk ! - Skrev du inte att du gillar att dominera manskrakarna ocks (vilket avtnder mig direkt) ?
Nej det r ngot du helt inbillat dig och jag ligger p ver 90% mn s du kan nog helt klart ta tillbaka ditt uttalande.
Nej det r ngot du helt inbillat dig och jag ligger p ver 90% mn s du kan nog helt klart ta tillbaka ditt uttalande.
J,j,j..du lter iaf som en domina i mina ron. Vi som gillar S&M har ju olika roller nr vi knullar, och det r vl bra att du ligger med ver 90% av mnnen. - Skulle du f lust att switcha till undergiven ngon gng, s r det bara att lyfta p kjolen ! ( frhoppningsvis hittar vi en go' mus dr)
431000 medlemar! Och inte en enda tjej eller kvinna som bekrftar. S visst r det s att det helt enkelt inte existerar! Kul nr myter kncks! Tnk vad mnga killar som faktiskt tror att det finns. (inklusive mig, men inte mer!)
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!