2010-07-18, 18:48
Medlem
edit
Citera
2010-07-19, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pritt
edit
Det finns inga bi/lesbiska tjejer/kvinnor som gillar fötter!

Sedär.. Då VET man det!
Citera
2010-07-19, 00:25
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajotgr
Det finns inga bi/lesbiska tjejer/kvinnor som gillar fötter!

Sedär.. Då VET man det!

Gjorde en sökning på darkside, och tänk. Jag hittade hur många homo/bisexuella tjejer som helst med fotfetisch. Case closed eller?
Citera
2010-07-19, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Gjorde en sökning på darkside, och tänk. Jag hittade hur många homo/bisexuella tjejer som helst med fotfetisch. Case closed eller?
Nej!
Den sidan är inte riktigt va den borde va!
Citera
2010-07-19, 03:42
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Nej!
Den sidan är inte riktigt va den borde va!

Så du menar att alla som påstår att de tänder på fötter där ljuger eller? I så fall ber jag dig vänligt men bestämt att avlägsna din foliehatt.
Citera
2010-07-21, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Så du menar att alla som påstår att de tänder på fötter där ljuger eller? I så fall ber jag dig vänligt men bestämt att avlägsna din foliehatt.
Nej. vid närmare granskning så kan det va så... (gör en pudel )
Men, då finns dom bara där?
Aldrig hört/sett det någon annanstans! (har väl aldrig riktigt sökt.. men nånstans borde man fått höra det!)
T.e.x Inte nån lebb/bi här på FB!
Så visst måste det vara EXTREMT ovanligt?
(eller så sätter tjejer in allt sånt i en hel "akt". dom emellan..) ja,ja..
Citera
2010-07-23, 00:04
Medlem
Kanske redan har svarats på i tråden, men ja det existerar absolut. Finns väldigt många spännande filmer där denna akt utförs. De jag har kollat på fokuserar mest på förnedring.

De största inom branschen vad jag vet är brasilianska. Finns hur många filmer som helst med tjej-tjej agerande.

Citera
2010-07-26, 05:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvadratdemokrat
Kanske redan har svarats på i tråden, men ja det existerar absolut. Finns väldigt många spännande filmer där denna akt utförs. De jag har kollat på fokuserar mest på förnedring.

De största inom branschen vad jag vet är brasilianska. Finns hur många filmer som helst med tjej-tjej agerande.

Visst! Men är det av egen sexuell lust/vilja? (eller för att tjäna pengar?)
Citera
2010-07-26, 22:08
Medlem
SummerWines avatar
Hmm, jag är en bisexuell tjej som visserligen inte kan kalla min fotfetishist men som har väldigt snygga fötter och är lite smått fot/sko fixerad.

Duger det ?
Citera
2010-07-26, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Hmm, jag är en bisexuell tjej som visserligen inte kan kalla min fotfetishist men som har väldigt snygga fötter och är lite smått fot/sko fixerad.

Duger det ?
Hmm, se där! "gosat" med nån tjej fötter?
Citera
2010-07-27, 21:17
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Hmm, se där! "gosat" med nån tjej fötter?

Nej den där slicka och gosa med andras fötter har jag svårt för. Tror jag gillar mina egna bäst ^^
Citera
2010-08-01, 20:29
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine

Duger det ?

Det kunde man ge sig fan på att du slickar fitta oftare än du suger kuk ! - Skrev du inte att du gillar att dominera manskrakarna också (vilket avtänder mig direkt) ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in