2011-01-13, 21:57
Medlem
Ngrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
polska eller svenska KFC?

Antar att det är de svenska,
Citera
2011-01-13, 22:10
Medlem
10thwonders avatar
Vet inte om det har nämts i tråden men PMS ARMY'S stora "wholestation" avslutade ju beefet mellan PMS och Fame. Det kända citaten som de skrev: in it for the game not for the ....

http://www.youtube.com/watch?v=89cSP11tutQ

rätta mig om jag har fel
Citera
2011-01-14, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Underkast
Har du bilder på de?
Nej men jag kan säkerligen fixa inom kort om intresse finns.
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
SAR crew spittar allt och alla. Dem ger ingen respekt och förtjänar ingen.
aa och deras pieces är inte mycket att hänga i granen, antar att det är någon färsking som kör två stycken hyffsat centrala tags och sen tror dom kan spitta vem fan dom vill.
Deras tags ser förövrigt ut som "8ar" och deras throwups som "SAe"
Citera
2011-01-14, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10thwonder
Vet inte om det har nämts i tråden men PMS ARMY'S stora "wholestation" avslutade ju beefet mellan PMS och Fame. Det kända citaten som de skrev: in it for the game not for the ....

rätta mig om jag har fel
Det var ett battle, om vem som regerade stockholmsscenen. Vilket du kanske märker i subway stories iomed att det läggs väldigt mkt krut på dessa två crews, alltså inget beef utan mer av en uppgörelse.
Rätta mig om jag har fel någon.

...sorry för dubbelpost...
Citera
2011-01-14, 16:46
Medlem
Underkasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moggerblack

Ja tack, de vore snällt av dig.
Citera
2011-01-14, 17:10
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Det var ett battle, om vem som regerade stockholmsscenen. Vilket du kanske märker i subway stories iomed att det läggs väldigt mkt krut på dessa två crews, alltså inget beef utan mer av en uppgörelse.
Rätta mig om jag har fel någon.

...sorry för dubbelpost...

Du har rätt.
Citera
2011-01-15, 10:29
Medlem
.Akos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10thwonder

rätta mig om jag har fel

Om du hade läst tråden så hade sett svaret om detta på sida 4 -.-
Citera
2011-01-16, 13:58
Medlem
Oljas avatar
Citat:

aa och deras pieces är inte mycket att hänga i granen, antar att det är någon färsking som kör två stycken hyffsat centrala tags och sen tror dom kan spitta vem fan dom vill.
Deras tags ser förövrigt ut som "8ar" och deras throwups som "SAe"

Vad snackar du om för skit? Nu har jag ingen aning om bakgrunden till EHG - KFC/SAR beefen, men kfc/sar är inga färskingar.
Citera
2011-01-16, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olja
Vad snackar du om för skit? Nu har jag ingen aning om bakgrunden till EHG - KFC/SAR beefen, men kfc/sar är inga färskingar.
Var kommer KFC in i bilden, jag betivlar verkligen att de skulle ha något med dessa "SAR" att göra.
Om du någongång på senaste tiden åkt med 1an över essingebron från Lilla till stora, då har du sett på väggen där bron slutar att ELLR lagt en spya, sen MÖRK, sen två SAR throwies, om du sett dessa throwies lär du tycka som jag, för att inte tala om tagsen. Jag ska försöka fixa bilder idag, så får ni själva bedömma!
Citera
2011-01-16, 20:22
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Var kommer KFC in i bilden, jag betivlar verkligen att de skulle ha något med dessa "SAR" att göra.
Om du någongång på senaste tiden åkt med 1an över essingebron från Lilla till stora, då har du sett på väggen där bron slutar att ELLR lagt en spya, sen MÖRK, sen två SAR throwies, om du sett dessa throwies lär du tycka som jag, för att inte tala om tagsen. Jag ska försöka fixa bilder idag, så får ni själva bedömma!
KFC och SAR har något att göra med varandra, svar ja.
Båda från Växjö.
Men jag tvivlar på att det är samma SAR som du snackar om, för växjö-SAR är inga färskingar direkt.
Bild vore på sin plats.

Angående "beefen" med EHG, det har ju behandlats tidigare, men det började som jag har förstått det med att Trigr från SAR gick över en redan spittat EHG-piece med en throw-up.
Varför KFC är inblandade vet jag inte, men dom har ju som sagt starka kopplingar till SAR.
Det hela verkar vara en envägsbeef då det bara är EHG som har spittat SAR i Malmö och inte viceversa.
Tre riktigt bra crews i vilket fall.
Senast redigerad av Mx_1337 2011-01-16 kl. 20:26.
Citera
2011-01-31, 17:24
Medlem
har sett att Gär icf mm. spittad OMG ....
Citera
2011-01-31, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soepa
Okej, tack.

så fint blev det i en tunnel..

http://tinypic.com/view.php?pic=2q310ti&s=7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto