Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-04-29, 19:36
Medlem
Tjena. säg att jag har tränat rent några år, väger ca 85 kg i hyfsad form och är runt 20 år. Jag kör en kort kur där jag går upp 5 kg till, sen slutar jag. Hur kommer jag påverkas av denna kur? Vad kommer hända efteråt? Kommer jag att tappa dessa 5 kg? Och vilka preparat skulle ni kunna rekommendera?

Ni får ursäkta om det redan finns massa trådar som tar upp det här.
Citera
2010-04-29, 19:40
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambalamps
Tjena. säg att jag har tränat rent några år, väger ca 85 kg i hyfsad form och är runt 20 år. Jag kör en kort kur där jag går upp 5 kg till, sen slutar jag. Hur kommer jag påverkas av denna kur? Vad kommer hända efteråt? Kommer jag att tappa dessa 5 kg? Och vilka preparat skulle ni kunna rekommendera?

ASSÅ satan va man flippar på dessa frågor som dyker upp lagom till beachen! LÄS PÅ LITE SJÄLV FÖR HELVETE OCH KOM MED EGNA FÖRSLAG!!!
Citera
2010-04-29, 19:40
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Går upp i 5 kg i vad?
Citera
2010-04-29, 19:41
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
ASSÅ satan va man flippar på dessa frågor som dyker upp lagom till beachen! LÄS PÅ LITE SJÄLV FÖR HELVETE OCH KOM MED EGNA FÖRSLAG!!!
Alla kidzen vill ju vara som dem i Jersey Shore
Citera
2010-04-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX

hahaha jävlar vilken roidrage, softa för fan. "Beachen" kan dra åt helvete, går inte ens dit. Vill gå upp 5kg i muskler såklart.

och nej, jag vill inte se ut som nått jävla äckelguido.
Citera
2010-04-29, 19:44
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
hahaha jävlar vilken roidrage, softa för fan. "Beachen" kan dra åt helvete, går inte ens dit. Vill gå upp 5kg i muskler såklart.
Man blir ganska trött på folk som så här precis innan stranden som vill få sin drömkropp och startar en ny tråd. Sök så hittar du all info.
Citera
2010-04-29, 19:45
Medlem
Du går inte upp 5 kg muskler "bara sådär", och i synnerhet inte på en kort kur. 5 kg i total vikt (varav en bråkdel är muskler), så börjar vi närma oss.
Citera
2010-04-29, 19:46
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Alla kidzen vill ju vara som dem i Jersey Shore

dessa trådar dyker upp lite för ofta nu asså! JAAAA VIIII MEEEEEEEEEE HA MUUUUZZZZKLER AVVVV ANNNNABOOOOLLA!

Citat:

och nej, jag vill inte se ut som nått jävla äckelguido.

roidrage som fan döh... NOT! kan du vara så snäll och läsa på själv först istället för att försöka få allt serverat! man tröttnar på såna som dig! kolla in >>>>>> https://www.flashback.org/t812616
Citera
2010-04-29, 22:04
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:

Vad du väger säger inte så mycket utan din längd.

Mer eller mindre alla trådar här anknyter till din frågeställning på ett eller annat vis. Läs, läs läs och läs lite till.
Hela din kropp kommer att påverkas. Hur eller i vilken omfattning är svårt att säga. Vissa saker syns, andra inte.
Du kommer tappa en del av det du går upp. Det gör alla. Hur mycket beror på en massa saker. Hur hårt du kurat, hur väl du sköter PCT, hur din fysik förhåller sig till ditt genetiska max osv.
OT är ett populärt nybörjarpreparat.
Är du under 20 så skulle jag råda dig att inte kura. Innan du kurar bör du låta beslutet mogna en längre tid. Under tiden läser du allt du kommer över. Lycka till.
Citera
2010-04-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Vad du väger säger inte så mycket utan din längd.

Mer eller mindre alla trådar här anknyter till din frågeställning på ett eller annat vis. Läs, läs läs och läs lite till.
Hela din kropp kommer att påverkas. Hur eller i vilken omfattning är svårt att säga. Vissa saker syns, andra inte.
Du kommer tappa en del av det du går upp. Det gör alla. Hur mycket beror på en massa saker. Hur hårt du kurat, hur väl du sköter PCT, hur din fysik förhåller sig till ditt genetiska max osv.
OT är ett populärt nybörjarpreparat.
Är du under 20 så skulle jag råda dig att inte kura. Innan du kurar bör du låta beslutet mogna en längre tid. Under tiden läser du allt du kommer över. Lycka till.

Ok, tack
Citera
2010-04-29, 22:12
Medlem
stopmeifucans avatar
Dina första kur är inte din sista kur, vare sig du vill eller ej
Citera
2010-04-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopmeifucan
Dina första kur är inte din sista kur, vare sig du vill eller ej