• 1
  • 2
2010-04-29, 19:30
Medlem
LarsMandels avatar
Jag vet inte om det är rätt att göra en trådstart för det här, men jag gör ett försök ändå. Det är så här att en kompis till mig var ute och roade sig i somras. Han påstår då att någon måste ha lagt något i hans drink.För han såg sedan sig själv ovanifrån i en halvtimme. Alltså han upplevde som att han såg sig som på film eller 3rd-person-spel.I tredje person helt enkelt. De han var med påstod att under tiden var helt borta. Effekten varade alltså i cirka en halvtimme.

Jag tycker att det här verkar riktigt häftigt.Men jag har inte hört talas om något liknande tidigare. Så jag undrar om någon här vet vad det kan vara för substans han fick i sig.

Tack på förhand.
Citera
2010-04-29, 19:31
Medlem
Awesomes avatar
Placebo, dödsknark, passa dig.
Citera
2010-04-29, 19:34
Medlem
the barons avatar
Det finns många droger som kan framkalla liknande upplevelser, mest ökänt är då PCP men det är inte så vanligt här i Sverige och borde vara svårt att dölja i en drink.
Citera
2010-04-29, 19:58
Medlem
deadsets avatar
Är det inte precis sådär folk brukar beskriva "nära döden"-upplevelser?
Citera
2010-04-29, 20:03
Medlem
klasklätters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the baron
Det finns många droger som kan framkalla liknande upplevelser, mest ökänt är då PCP men det är inte så vanligt här i Sverige och borde vara svårt att dölja i en drink.

Hehe, PCP är en skön drog. Jag gillar bilden man får av den från Cops.

LarsMandel, Ni har inte tänkt på att det kan vara något så simpelt som vanlig alkohol? Väldigt få personer är intresserade av att droga någon 'for the lulz'.
Citera
2010-04-29, 20:05
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag har varit med om en liknade sak.
Citera
2010-04-29, 20:29
Medlem
LarsMandels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klasklätter
LarsMandel, Ni har inte tänkt på att det kan vara något så simpelt som vanlig alkohol? Väldigt få personer är intresserade av att droga någon 'for the lulz'.

Jag visste inte att man kunde reagera så på alkohol men det kanske kan gå. Fast killen i fråga kan ju kanske ha hittat på lite också?
Citera
2010-04-29, 20:53
Medlem
klasklätters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsMandel
Jag visste inte att man kunde reagera så på alkohol men det kanske kan gå. Fast killen i fråga kan ju kanske ha hittat på lite också?

Det brukar ju inte gå till så när man dricker, men jag har väldigt konstiga minnen från evenemang då jag varit askalas. Men mycket riktigt som du säger så kan din kamrat ha överdrivit lite.

Meningen med mitt inlägg var mest att poängtera att bara för något wicked hände så behöver det inte direkt vara massor med andra droger än alkohol inblandat.
Citera
2010-04-29, 21:18
Medlem
Adks avatar
Aldrig själv provat pcp men nog måste ett pcp rus vara väldigt mycket längre än en ynka halvtimma? de enda hallucigenerna som jag rent spontant kommer att tänka på när jag hör rusbeskrivningen är ju antingen salvia eller lustgas men ingen av dessa går ju att få i sig "ofrivilligt" så de kan ju uteslutas.
Citera
2010-04-30, 00:55
Medlem
doggydees avatar
Ketamin kan det mycket väl ha varit, det stämmer överens med rustiden o.s.v.
Citera
2010-04-30, 01:01
Medlem
DMT är min gissning.
Citera
2010-04-30, 01:02
Bannlyst
Men hallå! Någon lade ju "mytoman" i hans drink
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera